دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Strong

دسته بندی:

[Strong Workout Tracker Gym Log v2.7.9 [Pro – اپلیکیشن تمرینات قدرتی و ردیاب ورزش اندروید نسخه حرفه ای برنامه به ارزش 99.99 دلار برای اولین بار در ایران

ورزشکاران موجود در باشگاه های ورزشی هر کدام متناسب با هدف خود تمرینات خاصی را دنبال می کنند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسند؛ در میان این تمرینات ورزش های قدرتی نظیر دد لیفت، اسکات و پرس سینه جزو محبوب ترین ها به شمار می روند که سالانه شاهد برگزاری مسابقات آن ها در کشور های مختلفی هستیم. اما همان طور که اشاره شد برای قدرتمند شدن و ثبت رکورد در ورزش های قدرتی باید تمرینات مناسبی را با برنامه ریزی حساب شده ای انجام داد. Strong Workout Tracker Gym Log Unlocked عنوان یک اپلیکیشن خاص برای دسترسی به مجموعه ای از تمرینات ورزشی قدرتی و یک ردیاب هوشمندانه مخصوص اندروید می باشد که توسط Strong Fitness PTE. LTD توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره بردن از مجموعه قابلیت هایی متنوع به عنوان یک دستیار دیجیتال کمک می کند به راحتی و با دنبال کردن تمریناتی خاص به سرعت توانایی خود را در ورزش های قدرتی افزایش دهید و ددلیفت هایی سنگین را انجام دهید. تمامی تمرینات انجام شده توسط شما در لیست اطلاعات ثبت می شوند و در هر زمان و مکانی به آن ها دسترسی خواهید داشت. بنا بر توضیحات توسعه دهنده بیش از 200 تمرین مختلف و گوناکون در لیست امکانات به چشم می خورد که علاوه بر قدرتمند ساختن شما کمک می کند بدنی عضله ای داشته باشید و دیگر قسمت های بدن را نیز تقویت کنید. مهم نیست که شما در چه سطحی از آمادگی به سر می برید، مجموعه تمرینات و برنامه ریزی های موجود انواع ورزشکاران مبتدی و حرفه ای را در بر می گیرد. پیشرفت های خود را به مرور زمان مشاهده کنید و مطمئن باشید که با استفاده از این اپ خواهید توانست تا رکورد های خارق العاده را در مسابقات به ثبت برسانید.

اپلیکیشن Strong Workout Tracker Gym Log با بهره مندی از قابلیت هایی متنوع به عنوان یک برنامه ورزشی خاص برای ورزشکاران قدرتی توانسته است در مدت زمانی بسیار کوتاه با پرداخت درون شبکه 99.99 دلاری خود امتیاز بی نظیر 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده این برنامه را به دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها از لینک های مستقیم وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.7.9

    • • Fixed minor issues and crashes.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران