دانلود نسخه جدید Trench Assault برای موبایل

دسته بندی:

Trench Assault v3.7.9 – بازی استراتژیکی و هیجان انگیز “حمله به سنگر دشمن” برای اندروید یک عنوان رقابتی متفاوت و اینترنتی با بیش از 10 میلیون دانلود تست شده با اجرای آنلاین

Trench Assault – حمله به سنگر دشمن نام یک بازی ساده و سرگرم کننده اما تاکتیکی و چالش برانگیز در قالب یک عنوان استراتژیکی می باشد که به صورت رایگان از سوی استودیوی AMT Games Publishing Limited کشور قبرس ساخته و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. اپلیکیشن برتر به درخواست شما دوستان، آخرین آپدیت رسمی این بازی را تهیه و به صورت تست شده عرضه کرده است. Trench Assault یک بازی استراتژیکی است که با تلفیق بازی های کارتی، عنوانی تاکتیکال و خیلی جذاب شده است. این سبک از بازی ها اخیراً بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و تا کنون عناوین جالبی از آن ها منتشر شده است. برای مثال بازی Super Bull Fight یکی دیگر از این بازی هاست که در عین سادگی یک بازی سرگرم کننده و رقابتی است. در بازی حمله به سنگر دشمن نیز به همین صورت است و شما قرار است در یک گیم پلی بسیار رقابتی و نفس گیر به چالش کشیده شوید. اما این بار شرایط جالب تر و سرگرم کننده تر از حالت های عادی است. در بازی Trench Assault این بار شما نه در برابر بازیکن های غیرواقعی، بلکه در یک گیم پلی آنلاین در مقابل بازیکنان واقعی از سراسر دنیا به رقابت می پردازید. استودیوی AMT Games به خوبی این بخش را طراحی کرده است و سرورهای پرسرعتی برای آن در نظر گرفته تا بازیکنان از سراسر دنیا بتوانند با پینگ مناسب این بازی را به صورت اینترنتی انجام دهند. درواقع باید گفت که بازی Trench Assault فقط به همین صورت قابل اجراست و خبری از بخش کمپین یا مرحله ای و انفرادی در آن نیست. پس خودتان را برای یک نبرد هیجان انگیز و تن به تن آماده کنید!

در بازی Trench Assault شما در یک سوی تصویر (سمت چپ) می باشید و پایگاه و سنگیر شما در این قسمت قرار دارد. در طرف مقابل و انتهای تصویر نیز سنگر دشمن شما قرار دارد. سه مسیر جداگانه در این فاصله وجود دارد که به سه ورودی مختلف در سنگرها منجر می شود. شما باید از این سه مسیر شروع به ارسال نیروهای نظامی خود به سمت دشمن کنید. در طرف مقابل نیز دشمنان شما همین کار را می کنند. هدف اصلی در بازی Trench Assault رسیدن به سنگر دشمن و شلیک به سمت آن و نابود کردن آن می باشد. هر سنگر یک درجه سلامتی مشخص دارد و با شلیک به سمت آن، سلامتی آن کاهش می یابد. این مقدار با اعداد مشخص شده اند و هدف هر بازیکن باید به صفر رساندن سلامتی پایگاه دشمنان و نابود کردن آن باشد. به محض شروع بازی، شما کارت های مختلفی از نیروهای متفاوت از جمله پیاده نظام های معمولی، سربازان ماهر و تک تیرانداز، ماشین های نفربر، تانک ها و حتی راکت اندازها در اختیار دارید که البته نمی توانید از آن ها در شروع بازی استفاده کنید. با پیش روی بازی، بعضی از این کارت ها آماده استفاده می باشند. اینکه چطور و در چه زمانی از چه کارت هایی استفاده کنید دقیقاً به تاکتیک های شما مربوط است. اگر بدون فکر و فقط به محض آماده شدن هر کارت آن ها را استفاده کنید احتمالاً شانس پیروزی کمی دارید. بنابراین باید با تمرکز بالا و با توجه به نیروهای دشمن، کارت های مورد نیاز خود را مورد استفاده قرار دهید. اگر در مسیر ورودی شما سربازهای دشمن قرار داشته باشند، نیروهای شما می ایستند و به دشمنان شلیک می کنند. بنابراین سعی کنید همیشه یکی از خطوط را برای حمله مستقیم به سنگر دشمن در نظر بگیرید. Trench Assault یک بازی ساده اما فوق العاده رقابتی است که با طراحی های جالب و سرگرم کننده خود می تواند به یک بازی اعتیادآور تبدیل شود. این بازی با کسب امتیاز 4.5 از 5.0 بیش از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و هزاران بازیکن فعال در سراسر دنیا دارد و این یعنی شما برای هر رقابت فقط چند لحظه منتظر خواهید ماند. در انتهای همین مطلب می توانید آخرین نسخه عرضه شده آن را از اپلیکیشن برتر دریافت کنید و شروع به نبرد و رقابت با دیگران کنید!

توجه: دیتای جداگانه ای برای این بازی منتشر نشده است. در اولین اجرای بازی دیتای مورد نیاز که حجمی نزدیک به 100 مگابایت دارد از داخل خود بازی به صورت آنلاین دریافت می شود.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران