نسخه جدید و آخر Smallpdf

دسته بندی:

Smallpdf: PDF Scanner & Editor – اسمال پی دی اف: پی دی اف اسکنر و ادیتور مخصوص موبایل اندروید نسخه حرفه ای / آنلاک شده با در دسترس بودن همه قابلیت ها

Smallpdf: PDF Scanner & Editor یک برنامه قدرتمند در زمینه اسکن و ویرایش اسناد پی دی اف از استودیوی Smallpdf برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی منتشر شده و هم اکنون نسخه پرداخت شده و کامل اش با در دسترس بودن همه قابلیت های پولی و رایگان پیش روی تان قرار دارد. به طور کلی، اپلیکیشن Smallpdf یک اسکنر و تبدیل‌کننده PDF است. این برنامه قابلیت‌های متنوع زیادی را برای مدیریت اسناد الکترونیک در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حالت read mode موجود در این برنامه هم به شما برای مطالعه راحت‌تر کمک می‌کند. با استفاده از Smallpdf شما به تمام ابزارهای موردنیاز برای کار با فایل‌های PDF دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید این فایل‌ها را بخوانید، اصلاح، کم حجم و یا اسکن کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا فایل‌های مختلف را با یکدیگر ادغام کنید و یا به فایل‌های دیگر تبدیل کنید. با کمک قابلیت تبدیل فایل Smallpdf، خواهید توانست PDFهای موردنظر خود را به فایل‌های Word، PPT، Exel، JPG تبدیل کنید (امکان تبدیل فایل‌ها با فرمت‌های گفته شده به PDF هم ممکن است). برای تبدیل انواع فایل‌ها با فرمت‌های گفته شده به PDF و بالعکس تنها کافی است converter مناسب را در اپلیکیشن Smallpdf بیابید و به سادگی تبدیل فایل را انجام دهید. ابزار کمپرس‌کننده این اپلیکیشن سایز فایل PDF شما را به سرعت کاهش می‌دهد. حتی با کمک این ابزار می‌توانید اسناد موردنظر خود را تا حجم قابل استفاده جهت ایمیل کاهش دهید. این ابزار کاهش‌دهنده حجم دارای دو سطح ابتدایی و پیشرفته است که به ترتیب می‌توانند حجم فایل‌های انتخابی را به اندازه 40 و 75 درصد کاهش دهند.

اصلاح فایل‌های PDF به کمک Smallpdf بسیار آسان است. برای این کار تنها کافی است ابزار Edit PDF را انتخاب کنید‌ ؛ پس از انتخاب این ابزار می‌توانید با استفاده از آن بر روی اسناد موردنظر هایلایت انجام دهید و یا متن یا نوشته‌ای را اضافه کنید‌. همچنین با ابزار‌های اصلاح Smallpdf شما این امکان را نیز خواهید داشت تا PDF را در جهت چپ، راست و معکوس بچرخانید. این امکان چرخش برای صفحات به صورت تکی نیز امکان‌پذیر است. در انتها می‌توانید فایل خروجی را بر روی دستگاه خود ذخیره کنید‌. شما به دلخواه خود می‌توانید ترتیب صفحات PDF را تغییر دهید و هر تعداد صفحه انتخابی را حذف کنید. با Smallpdf هر تعداد PDF را در ابزار merge انتخاب کنید و آن‌ها را با یکدیگر ادغام کنید. یکی از ویژگی‌های جذاب این برنامه امکان ایجاد فایل‌های PDF از عکس‌ها و اسکن‌ها است‌. یک و یا تعدادی عکس را از گالری خود انتخاب کنید و به راحتی یک PDF را ایجاد و ذخیره کنید. حتی قبل از ذخیره این امکان را دارید که عکس‌ها را اصلاح کنید، برش دهید و رنگ آن‌ها را تنظیم کنید. در نهایت از این فایل‌ها برای امضای الکترونیک نیز می‌توانید استفاده و آن‌ها را ایمیل کنید. ابزار eSign موجود در Smallpdf به شما برای امضای اسناد الکترونیک کمک خواهد کرد. شما با کمک Smallpdf می‌توانید به فایل‌ها روی دیگر دستگاه‌های خود نیز دسترسی داشته باشید. قابلیت sync، فایل‌ها را با سرور آنلاین Smallpdf هماهنگ می‌کند. به کمک این سرویس ذخیره‌سازی خواهید توانست به این فایل‌ها به صورت آنلاین از دستگاه‌های مختلف دسترسی داشته باشید‌. همچنین می‌توانید این فایل‌ها را از طریق پیام‌رسان‌ها مثل واتسپ و یا از طریق ایمیل به دیگر افراد ارسال کنید. اپلیکیشن برتر به عنوان بروزترین مرجع اندروید در ایران، جدیدترین نسخه برنامه اسمال پی دی اف اندروید را به صورت فول آنلاک و کامل برای دانلود عرضه کرده است.



  • تغییرات نسخه 1.41.2

    • - We’ve squashed some bugs and improved app stability.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Polaris Office

نسخه جدید و آخر Polaris Office

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران