نسخه جدید و آخر Themer برای اندروید

دسته بندی:

Project Themer یک برنامه فوق العاده برای شخصی سازی ظاهر موبایل های با اندروید 12 از استودیوی Baday Production می باشد که با قیمت 2.20 دلار در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون نسخه خریداری شده اش پیش روی تان قرار دارد. با کمک Project Themer می‌توانید اندروید دستگاه‌های خود را شخصی‌سازی و مطابق سلیقه خود طراحی کنید. همه تم‌ها، QS و استایل‌های نوار تنظیم روشنایی دارای پیش‌نمایش‌ هستند و قبل از انتخاب می‌توانید آن‌ها را ببینید. شما بدون ریبوت کردن می‌توانید از قابلیت‌های این اپلیکیشن استفاده کنید. استفاده از تم‌های مختلف راحت تر از این نمی‌شود و برای استفاده کافی است تم مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اندروید همیشه برای ظرفیت بالای شخصی‌سازی شناخته می‌شده است ؛ همین ویژگی یکی از دلایل استفاده گسترده‌تر اندروید در مقابل iOS است اما میزان کارهایی که برای استفاده از این ظرفیت می‌توان انجام داد امروزه گسترش یافته‌اند. نصب و استفاده از آیکون‌های شخصی، تم‌ها و ویجت‌ها ممکن است خسته‌کننده باشد و لذت شخصی‌سازی را از شما بگیرد. بنابراین اگر می‌خواهید home screen خود را بیشتر از فقط تغییر تصویر زمینه تغییر دهید، می‌توانید از Project Themer استفاده کنید. این برنامه تغییر تم اندروید را حتی از قبل هم راحت‌تر کرده است. پس از دانلود و نصب، خود برنامه شما را با ابتداییات و جنبه‌های مختلف کار با اپلیکیشن آشنا می‌کند‌. امروزه تم‌دهنده‌ها، که در واقع مانند یک لانچر شخصی کار می‌کنند، فقط در دسترس عده محدودی هستند. با این حال این برنامه‌ها یا یک کلیک دانلود می‌شوند و انواعی از تم‌های زیبا و کاربردی را ارائه می‌دهند. همانطور که گفته شد Project Themer کار را برای افراد مبتدی‌تر آسان کرده است. همه این ویژگی‌ها این برنامه را مناسب افرادی می‌کند که در گذشته وقت کافی برای اعمال شخصی سازی نداشتند و یا این که از این کار می‌ترسیدند. افرادی که به شخصی‌سازی محیط نرم‌افزاری خود عادت دارند عاشق قابلیت‌های این برنامه خواهند شد.

استایل‌ها و تم‌ها در اندروید به شما اجازه می‌دهند تا جزئیات طراحی اپلیکیشن را از ساختار رابط کاربری آن جدا کنید. یک استایل مجموعه‌ای از نشان‌ها است که ظاهر یک برنامه را مشخص می‌کند. این نشان‌ها می‌توانند شامل رنگ فونت‌ها، اندازه فونت‌ها، رنگ پس‌زمینه و بسیاری دیگر شوند. تم‌ها نیز نشان‌هایی هستند که بر روی کل یک برنامه و فعالیت اعمال می‌شوند. وقتی یک تم را اعمال می‌کنید، هر بخش یا فعالیت برنامه، نشانی از تم را که از آن پشتیبانی می‌کند، روی خود اعمال می‌کند‌. تم‌ها و استایل‌ها شباهت‌های زیادی دارند ولی به منظور رسیدن به اهداف مختلفی استفاده می‌شوند‌. بنابراین اگر از شکل اندروید خود خسته شده‌اید، Project Themer شما را نجات خواهد داد. این برنامه قابلیت‌های زیادی دارد از جمله: تغییر استایل QS tile ؛ تغییر ظاهر نوار تنظیم‌کننده روشنایی ؛ به دست گرفتن کنترل رنگ‌ها آکسان با رنگ‌های تعیین‌شده یا یک انتخاب‌کننده رنگ ؛ درست‌کردن رنگ‌های آکسان شفاف ؛ اعمال پس‌زمینه سیاه emoled ؛ اعمال تم‌ها با ست‌های آماده فقط با یک کلیک ؛ تغییر نوار وضعیت و آیکون باتری ؛ تم‌دادن اپلیکیشن‌ها (در حال حاضر اپ‌های گوگل) و برچسب‌های سفید و Dark mode در پنل QS . برای دانلود جدیدترین نسخه کامل این برنامه از اپلیکیشن برتر با ما همراه شوید.

نکات تکمیلی :

1 – اپلیکیشن یکبار نیاز به نصب core pack برای تم‌ها دارد. به همین دلیل برای اولین نصب نیاز به دسترسی به اتصال اینترنت دارید 2 – سیستم عامل مورد نیاز Project Themer برای شروع به کار با توجه به نوع دستگاه‌ها متفاوت است. 3 – این برنامه فقط با ASOP 12 و stock romها کار می‌کند 4 – نیازمند اجازه ROOT برای شروع به کار است.



  • تغییرات نسخه 1.1

    • 1.1 Weekly Maintenance.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران