دانلود Cute Wallpapers - Kawaii - برنامه والپیپر های جذاب و کیوت اندروید!

دسته بندی:

Cute Wallpapers – Kawaii v5.2207.2 – اپلیکیشن والپیپر های جذاب “کیوت” اندروید نسخه بدون تبلیغات برنامه به ارزش 1.99 دلار

Cute Wallpapers – Kawaii عنوان یک اپلیکیشن والپیپر جذاب و با مزه می باشد که توسط KawaiiSparkle توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از مشکلاتی که گاها کاربران با آن رو به رو می شوند، عدم یافتن والپیپر های مناسب و با کیفیت می باشد. اگر جست و جویی در گوگل و دیگر موتور های جست و جو داشته کنید، متوجه خواهید شد که وب سایت های گوناگونی تصاویر زمینه جذابی را در اختیارتان قرار می دهند؛ اما استفاده از این تصاویر زمینه همیشه همراه با مشکلاتی است! برخی از این والپپیر ها دارای کیفیت مناسب نبوده و برخی دیگر نیز ابعاد کافی برای استفاده در گوشی های هوشمند را ندارند. از این رو توسعه دهندگان رابط کاربری به طور مداوم در تلاشند که با معرفی استارت اپ هایی پروسه جست و جو و یافتن تصاویر زمینه را آسان تر کرده و والپیپر ها را تنها با نصب یک نرم افزار در اختیارتان قرار دهند. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که تمامی این نرم افزار ها مناسب نیستند؛ از این رو تیم حرفه ای وب سایت اپلیکیشن برتر به طور مداوم در تلاش است که بهترین این اپلیکیشن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. برنامه Cute Wallpapers – Kawaii بدون شک یکی از بهترین گزینه های موجود در این زمینه می باشد. مجموعه تصاویر زمینه ای که ما در این نرم افزار مورد بررسی قرار داده ایم، از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و می توان آن ها را به گونه ای خاص دانست، زیرا در کنار کیفیت بالا و رزولوشن مناسب طرح هایی بدون نقص در اختیارتان قرار داده می شود. پس اگر شما نیز به دنبال تصاویر زمینه ای زیبا و بامزه با طرح های رنگارنگ هستید در این پست ما را همراهی کنید.

Cute Wallpapers – Kawaii گزینه ای مناسب برای داشتن والپیپر هایی زیبا

برنامه Cute Wallpapers – Kawaii که یک استارت اپ حرفه ای در زمینه ارائه والپیپر هایی رنگارنگ می باشد، بیش از 700 تصویر زمینه را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم از ویژگی های این والپیپر ها می توان به کیفیت بسیار بالای آن ها و همچنین رزولوشن مناسب برای اسمارت فون های جدید اشاره کرد که با انتخاب شان، جذابیت رابط کاربری چندین و چند برابر می شود. توسعه دهنده تلاش کرده است که با استفاده از رنگ هایی پویا، شور و نشاطی خاص را به کاربرانش القاء کند که همین امر، این نرم افزار را به یک گزینه مناسب برای جوانان تبدیل کرده است.

دسته بندی هایی گوناگون و متنوع

نکته دیگری که توجه ما را به این برنامه جلب می کند، دسته بندی هوشمندانه تصاویر زمینه می باشد. همان گونه که می دانید کاربران اسمارت فون های اندرویدی، دارای سلایق متنوعی هستند. برخی از آن والپیپر هایی تیره را پذیرفته و برخی دیگر نیز علاقه دارند که والپپیر های شان رابطه نزدیکی با سبک زندگی آن ها داشته باشد. سازندگان برنامه Cute Wallpapers – Kawaii تمامی والپیپر های موجود را در دسته بندی هایی گوناگون قرار داده اند. شما عزیزان متناسب با سلیقه ای که دارید خواهید توانست تنها با انتخاب یک دسته بندی به تصاویر زمینه دلخواهتان در ارتباط با یک موضوع خاص دسترسی داشته باشید.

ذخیره سازی آسان والپیپر ها

اگر شما نیز جزو علاقه مندان به برنامه های تصاویر زمینه باشید، بدون شک این موضوع را می دانید که بسیاری از این نرم افزار ها، اجازه ذخیره سازی والپیپر ها را در حافظه گوشی هوشمند نمی دهند! با این وجود ما در برنامه Cute Wallpapers – Kawaii شاهد یک گزینه ذخیره سازی هستیم. به کمک این قابلیت شما عزیزان نه تنها می توانید تصاویر زمینه را در حافظه اسمارت فون تان ذخیره کنید، بلکه قادر خواهید بود که آن ها را به راحتی هر چه تمام تر با دوستان خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این باید به این موضوع اشاره کرد که نه تنها به وسیله این نرم افزار می توان تصاویر زمینه را تغییر داد بلکه می توان والپیپر لاک اسکرین یا همان قفل صفحه نمایش را به آسانی هر چه تمام تر تغییر دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cute Wallpapers – Kawaii اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از والپیپر های با کیفیت و رنگارنگ اندرویدی
  • بیش از 700 تصویر زمینه گوناگون تنها در یک برنامه
  • دسته بندی تمامی والپیپر ها در گروه هایی متنوع و گوناگون
  • امکان ذخیره سازی تصاویر زمینه دلخواه در حافظه اسمارت فون
  • استفاده از تصاویر زمینه به عنوان تصاویر قفل صفحه نمایش
  • به روز رسانی هایی مداوم برای دسترسی داشتن به والپیپر هایی جدید
  • به اشتراک گذاری والپیپر ها با دوستان خود تنها با یک اشاره

اپلیکیشن Cute Wallpapers – Kawaii با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این اپ هوشمند را بدون هیچ گونه تبلیغاتی از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 5.2207.2

    • - More new and cute wallpapers
    • - More seamless patterns and simple backgrounds support recoloring
    • - Improvements and fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران