نسخه جدید و کامل MyTalkingPet

دسته بندی:

My Talking Pet v8.3.13-free – حیوان خانگی سخنگوی من! نسخه حرفه ای و کامل برنامه

هزاران سال است که بین انسان ها و حیوانات رابطه عاطفی شکل گرفته است و انسان ها توانسته اند از برخی از حیوانات دوستان خوبی برای خود بسازند. هنگامی که صحبت از چنین حیواناتی می شود، ذهن ها همه به سمت سگ ها می رود. سگ ها را شاید بتوان قدیمی ترین دوستان انسان از دنیای حیوانات دانست. سگ ها در طول تاریخ به گونه ای تکامل پیدا کرده اند که اهلی تر، وفادار تر، باهوش تر و مهربان تر باشند. اما تنها سگ ها نیستند که چنین رابطه ای را با انسان ها برقرار کرده اند؛ برخی از گربه ها، پرندگان و جوندگان هم توانسته اند رابطه خوبی با انسان ها ساخته و دوستی های پایداری ایجاد کنند. در گذشته که اوضاع اقتصادی سامان نداشت، نگهداری حیوانات در خانه، تنها مختص پادشاهان، اشراف و طبقه ثروتمندان بود اما حالا اوضاع کاملا تغییر پیدا کرده است و اغلب افراد طبقه متوسط می توانند به راحتی از حیوانات نگهداری کنند. همین باعث شده است که حالا بیشتر از هر زمانی حیوانات خانگی را مشاهده کنیم. با ظهور شبکه های اجتماعی بسیاری از افراد از حیوانات خود عکس و فیلم تهیه کرده و در این پلتفرم ها به اشتراک می گذارند. این مطالب معمولا بسیار پرطرفدار می شوند و بازدید های زیادی می گیرند. اما اغلب آن ها کاملا شبیه به یکدیگر هستند و خلاقیت خاصی را در آن ها شاهد نیستیم. با استفاده از برنامه ای که امروز در اپلیکیشن برتر معرفی می کنیم، می توانید کلیپ های خلاقانه ای را با حیوانات خانگی خود بسازید. My Talking Pet عنوان یک اپلیکیشن برای ساخت کلیپ صحبت کردن حیوانات خانگی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط ShareMob توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. روش کار این برنامه به این صورت است که در آن تصویر حیوان خانگی خود را وارد می کنید و برنامه به صورت خودکار، دهان، چشم ها و صورت حیوان را تشخیص می دهد. پس از آن هر صحبتی که بخواهید را می توانید روی تصویر حیوان خود قرار دهید. برنامه کلیپ را به صورتی می سازد که انگار حیوان در حال گفتن جملات است. صدای حیوان را به صورت دلخواه می توانید بم یا نازک کنید. حتی اگر حیوان خانگی ندارید، می توانید از تصاویر موجود در برنامه برای ساخت کلیپ های خود استفاده کنید. انواع حیوانات پشتیبانی می شوند و محدودیتی وجود ندارد. البته باید از تصاویر با کیفیتی برای این کار استفاده کنید تا نتیجه کار با کیفیت باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه My Talking Pet اندروید:

  • سخنگو کردن حیوانات و گفتن جملات از زبان آن ها
  • پشتیبانی از انواع حیوانات
  • قابلیت استفاده از تصاویر حیوانات موجود در برنامه، در صورت نداشتن حیوان خانگی
  • قابلیت اضافه کردن کلاه، عینک، سیبیل و … به حیوانات

اپلیکیشن My Talking Pet با بیش از یک میلیون دانلود از گوگلی پلی و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است.

تغییرات نسخه v2.5.003-free:

* پاکت نامه های جالب برای ارسال فیلم های خود * اضافه شدن حیوانات بیشتر * آسان شدن اضافه کردن حیوانات خانگی جدید * کلیپ های صوتی از پیش ضبط شده برای الهام بخشیدن به شما



  • تغییرات نسخه 8.3.13

    • EFFECTS is our biggest ever feature. Add a video effect to your pet now,
    • make your dog read the news, have your cat call your friends,
    • send your talking hamster with confetti for a birthday celebration.
    • We hope you enjoy Effects, let us know what you think via support.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

جدیدترین نسخه Concepts

جدیدترین نسخه Concepts

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران