دانلود آخرین نسخه Restaurant Tycoon

دسته بندی:

Restaurant Tycoon – Idle Game v2.0042 Mod – بازی شبیه سازی و مدیریتی “سرمایه دار رستوران” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (اسکناس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Restaurant Tycoon – Idle Game – سرمایه دار رستوران اولین بازی رسمی استودیوی Gulliver’s Games کشور ترکیه است که به شکل رایگان در سبک بازی های مدیریتی و رستوران داری از دسته عناوین شبیه سازی عرضه شده است. اپلیکیشن برتر این بار نیز به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به معرفی و عرضه یک بازی دیگر برای شما عزیزان کرده و آن را همراه با یک نسخه مود شده به شکل انحصاری آماده سازی کرده است. بازی های موسوم به بازی های سرمایه داری که طی سال های اخیر بسیار محبوب شده اند این روزها بیشتر و بیشتر طرفدار پیدا می کنند. استودیوی Gulliver’s Games از این محبوبیت برای ساخت یک بازی زیبا استفاده کرده است و نام آن را سرمایه دار رستوران گذاشته است. با اینکه چندین بازی مختلف دیگر با همین مضمون و حتی اسامی نزدیک به این بازی منتشر شده اند اما باید گفت که Restaurant Tycoon – Idle Game یکی از بهترین آن هاست چرا که از بسیاری از اشتباهات بازی های مشابه درس گرفته و تکامل یافته تر شده است. شما در این بازی قرار است در نقش یک سرمایه دار یک رستوران بسازید و آن را تا جایی که می توانید معروف و بزرگ کنید. در ادامه با اپلیکیشن برتر در معرفی این بازی زیبا همراه باشید.

Restaurant Tycoon – Idle Game یک بازی سرگرم کننده و زیبا است که به شدت به علاقه مندان به بازی های سبک Tycoon ، Idle و مدیریتی پیشنهاد می شود. این بازی داستان یک تاجر است که تصمیم می گیرد تا یک رستوران راه اندازی کند. شما شانس این را دارید که راه اندازی یک رستوران را از صفر تجربه کنید. برای اینکه رستوران شما به جایگاه مناسبی برسد و مشتریان بیشتری داشته باشید شما باید کارهای زیادی کرده و مأموریت های متعددی را با موفقیت پشت سر بگذارید. برای مثال شما می توانید بخش های مختلفی به رستوران خود اضافه کنید، خط تولید محصولات غذایی ایجاد کنید و از پرسنل ها و متخصصین گوناگون بهره بگیرید. شما با کمک این متخصصین می توانید رستوران ساده و تازه تأسیس خود را به یک رستوران بین المللی و پرطرفدار در سطح جهانی تبدیل کنید. بازی از نمای بالا دنبال می شود تا شما دید مناسبی از محیط رستوران داشته باشید. در Restaurant Tycoon – Idle Game شما می توانید غذاهای مختلفی را برای مشتریان آماده سازی کنید. همچنین شما این امکان را دارید با راه اندازی بخش VIP برای مشتریان مخصوص کسب درآمدهای بیشتری داشته باشید. این بازی همچنین یک بخش لیدربورد دارد که در آن بازیکنان می توانند با کسب امتیازهای بیشتر در رقابت با دیگران شرکت کنند. این عنوان با ساختاری مناسب و طراحی هایی جالب می تواند مدت ها شما را سرگرم کرده و مهارت مدیریتی شما را به چالش بکشد. برای آشنایی بیشتر با کلیت بازی می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر آن بی اندازید و سپس در صورت تمایل از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر اقدام به دانلود آخرین نسخه این بازی به شکل معمولی یا مود شده کنید.



  • تغییرات نسخه 2.0042

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران