دانلود نسخه جدید و آخر White noise

دسته بندی:

White Noise for sleep & relax v2.0.0 – وایت نوینز فور اسلیپ اند ریلکس : تجربه یک شبانه روز متفاوت و آرام! نسخه خریداری شده و کامل برنامه تقدیم شما

White Noise for sleep & relax برنامه محبوب و واقعی با مجموعه ای از صداهای سفید برای خواب آرامش بخش و ریلکس برای اندروید است که توسط استودیوی System monitor tools lab – Cpu Ram Battery با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون نسخه خریداری شده و کامل آن پیش روی شما قرار دارد. آیا جزو آن دسته از افرادی هستید که برای خوابیدن مشکل دارید؟ آیا هنگام سفر با وسایل نقلیه عمومی مانند هواپیما، اتوبوس یا قطار به چرت و استراحت کوتاه نیاز دارید؟ آیا در خانه نوزاد تازه متولدشده دارید که نیمه‌شب از خواب بیدار می‌شود و بی‌قراری می‌کند؟ اگر با مشکلاتی از این قبیل مواجه هستید نگران نباشید ما استفاده از نرم‌افزار وایت نویز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه حاوی صدا و موسیقی‌های محیطی است که به شما کمک می‌کند در روز آرامش بیشتری داشته باشید و شب‌هنگام به‌راحتی بخوابید. اگر بخواهیم به صورت کلی چندین مزایای مفید استفاده از این برنامه را نام ببریم می توان به مواردی چون کمک به تجربه خواب بهتر با جلوگیری از حواس‌پرتی ؛ ایجاد آرامش و کاهش استرس ؛ آرام کردن نوزادان بی‌قرار ؛ حفظ حریم خصوصی و افزایش تمرکز ؛ تسکین انواع سردردها و دردهای میگرنی و کمک به درمان و کاهش صدای وزوز یا زنگ گوش اشاره کرد. باید به این نکته اشاره کنیم که حتی در زمان خواب مغز انسان دائما در حال اسکن صداهای محیط اطراف است. اگر برای خواب به محیط آرام نیازمند هستید وجود هر صدای اضافی در محیط مانند صدای چکه کردن شیر آب، صدای بوق ماشین‌ها، آژیر ماشین پلیس، آمبولانس یا آتش‌نشانی و بسیاری از این موارد می‌تواند خواب شما را مختل کند. مزیت اصلی استفاده از برنامه White Noise for sleep & relax این است که صداهای مختلفی با دامنه فرکانس متنوع تولید می‌کند که مانع از رسیدن نویزهای مزاحم به گوش شما می‌شود؛ بنابراین نه‌تنها به خوابیدن شما کمک می‌کند بلکه می‌توانید در طول شب خواب آرام‌تر و بدون وقفه را با آن تجربه کنید.

برخی از امکانات و ویژگی‌های برنامه White Noise for sleep & relax اندروید:

  • بیش از 40 صدای لوپ شده با قابلیت دانلود رایگان
  • پشتیبانی کامل از نسخه‌های اندروید 7 به بالا
  • قابیلت پشتیبانی از صدای پس‌زمینه، این مزیت به شما کمک می‌کند که در حین اجرا یا استفاده از برنامه‌های دیگر از این موسیقی لذت ببرید.
  • امکان ضبط، لوپ و اشتراک موسیقی
  • قابلیت پشتیبانی نرم‌افزار White Noise for sleep & relax از تلویزیون برای کنترل و پخش صدا
  • ایجاد قطعات صوتی جدید دارای ترکیب نویز متعدد با پشتیبانی از یخش تنظیم صدا، تعادل و زیروبم هر صدا به‌صورت جداگانه در میکس
  • برخورداری از ساعت دیجیتال تمام صفحه دارای رنگ‌های متعدد و کنترل‌ میزان روشنایی

اپلییکشن White Noise for sleep & relax دارای 40 صدای مختلف است. برای دسترسی به این صداها نیازمند دانلود نیستید؛ زیرا این صداها در حافظه برنامه قرار دارند اما افرادی که تمایل دارند صداهای دیگری را هنگام خواب بشنوند می‌توانند صداهای موردعلاقه خود را دانلود کرده و به این اپلیکیشن اضافه کنند. صداهای مکانیکی مانند صدای پنکه یا سیستم تهویه، نویزهای رنگی صورتی، قهوه‌ای، سفید و بسیار موارد دیگر، صدای باران‌های تند و معمولی، صدای ساحل، صدای امواج اقیانوس و صدای آب بخشی از صداهای موجود در این برنامه هستند. به طور کلی اگر در طول شبانه‌روز خواب کافی نداشته باشید، انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های روزانه و کاری نخواهید داشت. دلایل مختلفی مانند استرس، فشار کاری سفر و بسیاری موارد دیگر می‌تواند خواب شما را مختل کند. ممکن است راه‌های مختلفی را برای درمان این اختلال انجام بدهید اما به نتیجه مطلوب دست پیدا نکنید. اپلیکیشن White Noise for sleep & relax برنامه‌ای است که از طریق پخش موسیقی‌های آرامش‌بخش در کاهش استرس شما و تجربه خواب راحت عملکرد موثری خواهد داشت. شما قادرید جدیدترین نسخه خریداری شده و کامل این برنامه فوق العاده را از با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.0.0

    • White Noise help you to fall asleep or concentrate on work
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران