دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دسته بندی:

Swift Minimal for Samsung – Substratum Theme v301 تم تاریک مینیمال برای گوشی های سامسونگ نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 1.99 دلار

اندروید به عقیده خیلی ها بهترین سیستم عامل موبایل در جهان است. این عنوان به دلیل انعطاف پذیری بالا، امکانات فراوان، پشتیبانی از قابلیت های پیشرفته و برنامه نویسی آسان برای آن، نصیب اندروید شده است. متن باز بودن اندروید باعث شد که ویراش کردن آن بسیار آسان باشد و همین کاستوم رام های زیادی را برای این سیستم عامل به وجود آورد. سیانوژن مد یکی از این کاستوم رام ها بود که به دلیل امکانات بسیار بالا و قابلیت شخصی سازی فراوانی که داشت، توانسته بود محبوبیت بسیار بالایی را نزد کاربران به دست آورد. سیانوژن یک تم انجین داشت که کاربر را قادر به اعمال تغییرات گسترده در رابط کاربری اندروید می کرد. برای مثال با آن می شد آیکون پنل نوتیفیکیشن ها، تنظیمات و …. را تغییر داد و یا روی تمامی قسمت های سیستم عامل و برنامه های کاربردی تم دارک اعمال کرد. متاسفانه کاستوم رام سیانوژن پس از چند سال به کار خود پایان داد و گروه توسعه دهنده آن از هم پاشید. برخی از افرادی که در توسعه سیانوژن مشارکت داشتند، پروژه جدیدی به نام Substratum آغاز کردند. این پروژه در نهایت به ساخت یک تم انجین برای تمامی دستگاه های اندرویدی ختم شد. توسط این تم انجین می توان همانند سیانوژن تمامی قسمت های سیستم عامل را تغییر داد. استقبال خوبی از این تم انجین صورت گرفت و تم های بسیاری توسط توسعه دهندگان مختلف برای آن ساخته شده که امروز با یکی از آن ها در خدمت شما هستیم. Swift Minimal for Samsung – Substratum Theme عنوان یک تم تیره و مینیمال برای Substratum روی گوشی های سامسونگ، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Nishith Khanna توسعه و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این تم بیش از 180 روکش و پس زمینه مختلف دارد که که دست کاربر را در انتخاب حالت دلخواه خود باز می گذارد. سوئیفت مینیمال تنها تمی است که به صورت اختصاصی برای گوشی های سامسونگ طراحی شده و آن ها را قادر می سازد تا تم تاریک و تیره را روی تمامی اپلیکیشن های پشتیبانی شده مثل گوگل کروم، گوگل مپ و … اعمال نمایند. اغلب گوشی های سامسونگ دارای صفحه نمایش امولد و اولد هستند. به همین خاطر استفاده از این تم می تواند در مصرف باتری این گوشی ها به میزان قابل توجهی صرفه جویی نماید. توجه داشته باشید که این تم به صورت مستقل و جداگانه قابل استفاده نیست و برای اعمال کردن آن حتما باید اپلیکیشن Substratum روی گوشی شما نصب باشد که برای نصب و استفاده از این تم انجین هم گوشی شما باید حتما دسترسی روت داشته باشد.

اپلیکیشن Swift Minimal for Samsung – Substratum Theme یکی از ساده ترین راه ها برای اعمال تم تاریک روی تمامی قسمت های گوشی های سامسونگ است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 3.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 301

    • • Update theme to support latest version of apps and other fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران