نسخه جدید و آخر Swift Black برای اندروید

دسته بندی:

Swift Black Substratum Theme Oreo & Samsung theme v301 تم سیاه رنگ مخصوص اندروید نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 1.99 دلار

سیستم عامل اندروید محبوب ترین سیستم عامل موبایلی در جهان است. این عنوان از همان نسخه های اولیه نصیب اندروید شده و به نظر نمی رسد که کسی بتواند در گرفتن این عنوان با اندروید رقابت کند. چیزی که باعث می شود اندروید تا این اندازه محبوب باشد، اوپن سورس و منعطف بودن آن است. کد های اندروید به صورت رایگان در اختیار همه هست و هر کسی می تواند آن را مشاهده کند. همین باعث شده تا تغییر دادن و ویرایش این سیستم عامل بسیار آسان تر از سیستم عامل های دیگر باشد. هیچ سیستم عاملی به اندازه اندروید ابزار شخصی سازی ندارد و همین خود گواهی بر انعطاف پذیری بالای اندروید است. از جمله پرطرفدارترین ابزار های شخصی سازی اندروید می توان به لانچر ها اشاره کرد. لانچر ها می توانند هوم اسکرین و منوی برنامه های اندروید را تغییر دهند و گزینه های مختلفی برای شخصی سازی در اختیار کاربر قرار دهند. اما کارایی آن ها از این فراتر نمی رود. به همین دلیل ابزار های دیگر ساخته شده که ویرایش های عمیق تری روی ظاهر اندروید انجام می دهند. Substratum یکی از این ابزار هاست و کارش اعمال تم های مختلف روی تمامی قسمت های اندروید است. برای مثال با آن می توان یک تم مشخص را روی قسمت تنظیمات، برنامه ها، پنل نوتیفیکیشن و قسمت های دیگر اعمال کرد. البته برای این کار نیاز به تم های مجزا است که تا کنون نمونه های زیادی از آن ها در اپلیکیشن برتر معرفی کرده ایم. امروز نیز با یک تم زیبای دیگر در خدمت شما هستیم. Swift Black Substratum Theme Oreo & Samsung theme عنوان یک تم سیاه رنگ جذاب برای تم انجین Substratum، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Nishith Khanna توسعه و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این تم بیش از 200 روکش مختلف به سبک تیره دارد که می توانید آن ها را روی گوشی خود اعمال کرده و جلوه ای بسیار جذاب و چشم نواز به آن بدهید. این تم مخصوصا روی گوشی های دارای صفحه نمایش های امولد جذابیت بسیار بالایی خواهد داشت. تم تاریک بر اعمال شدن روی رابط کاربری اندروید، روی برنامه هایی مثل یوتیوب، واتس اپ، گوگل مپ و …. هم اعمال می شود و رابط کاربری یکدست و یکپارچه ای می سازد. توجه داشته باشید که برای استفاده از تم انجین Substratum گوشی شما حتما باید روت شده باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Swift Black Substratum Theme Oreo & Samsung theme اندروید:

  • دارای بیش از 200 سبک مختلف به رنگ های تیره
  • مناسب برای گوشی های دارای صفحه نمایش اولد و امولد
  • قابلیت اعمال تم روی برنامه های کاربردی
  • نیاز به روت

اپلیکیشن Swift Black Substratum Theme Oreo & Samsung theme ابزاری عالی برای دگرگونی کامل رابط کاربری اندروید است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 3.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 301

    • • Updated theme for new apps updates
    • Full changelog is in the Documentation.
    • Fully read the Documentation and Play Store description before usage
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران