دانلود آخرین نسخه ــ ویدئو پلیر Emby

دسته بندی:

Emby for Android v3.1.80 اپلیکیشن یک جا کردن تمام فایل های چند رسانه ای اندروید نسخه آنلاک شده و بهینه سازی شده برنامه تقدیم شما

این روز ها همه ما حداقل یک گوشی هوشمند و یک کامپیوتر شخصی داریم، اگر تبلت ها و دستگاه های هوشمند دیگر مثل تلویزیون های هوشمند را به این فهرست اضافه کنیم متوجه خواهیم شد که چه تعداد دستگاه هوشمند داریم که هر کدام حاوی حجم زیادی از فایل های چند رسانه ای ما هستند. مدیریت کردن و استفاده از فایل های چند رسانه ای با این حجم از پراکندگی و نامنظمی عملا کاری غیر ممکن است. انتقال تمام این فایل ها به یک جای مشخص مثل کامپیوتر شخصی هم، کاری بسیار زمان بر و حوصله بر است. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که می تواند این مشکل را به طور کامل رفع کند. Emby for Android عنوان یک اپلیکیشن برای یک جا کردن و تجمیع تمامی فایل های چند رسانه ای در اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Emby Media مخصوص دستگاه های اندرویدی توسعه و به صورت رایگان همراه با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از برنامه می توان کالکشن انواع فایل‌ های صوتی و تصویری را سازماندهی و مدیریت کرد. علاقه‌ مندان به مدیا سرورهای خانگی، با استفاده از این برنامه و یک مودم بی‌سیم، می‌توانند کلیه اطلاعات مورد علاقه خود را در سرور به اشتراک گذاشته و با استفاده از سایر دستگاه‌ های بی‌سیم مثل تبلت ها، گوشی های هوشمند،‌ تلویزیون های هوشمند و… به آنان دسترسی پیدا کنند. دیگر برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌ تان در تلویزیون، نیازی نیست که آن‌ها را در فلش مموری و … کپی کنید. با استفاده از این برنامه، می توان کلیه تصاویر، فیلم ‌ها، موزیک‌ ها و … را به صورت بی‌سیم در یک دستگاه هوشمند به اشتراک گذاشت و آنان را به طور مستقیم در دستگاه‌های اندروید، تلویزیون و … دریافت و تماشا کرد . این برنامه برای انواع سیستم عامل ها قابل استفاده است و می توان هر نوع دستگاهی را توسط آن، به یک مدیا سرور تبدیل کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Emby for Android اندروید :

  • تبدیل فرمت فایل‌ های چندرسانه ‌ای شما به صورت لحظه ای تا بتوان از آنها در هر نوع دستگاهی استفاده کرد
  • قابلیت اشتراک گذاری فایل های چند رسانه با خانواده و دوستان
  • امکان سینک آسان اطلاعات بین چندین دستگاه برای دسترسی آفلاین
  • سازگاری و شناسایی سریع و خودکار دستگاه‌های DLNA در شبکه
  • پشتیبانی از فضای ابری
  • رابط کاربری ساده و زیبا

اپلیکیشن Emby for Android برنامه ای کاربردی مخصوص کسانی است که دوست دارند به تمام فایل های چند رسانه ای خود در تمام دستگاه های هوشمند به صورت بی سیم دسترسی داشته باشند. توجه داشته باشید که در این اپلیکیشن فایل ها دانلود نمی شوند، بلکه تنها به صورت استریم در اختیار دستگاه گیرنده قرار می گیرند. اپلیکیشن Emby for Android با کسب رضایت کاربران توانسته است امتیاز 4.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده، همراه با تمام دسترسی ها و امکانات این برنامه را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.1.80

    • Android Auto: support shuffle
    • Fix app waking up on it's own
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ ویدئو پلیر Emby

دانلود آخرین نسخه ــ ویدئو پلیر Emby

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران