نسخه جدید و آخر Kill Shot Virus

دسته بندی:

Kill Shot Virus v2.1.3 – بازی اکشن و شوتر نبرد با زامبی ها برای اندروید انتشار نسخه رسمی بازی در گوگل پلی و معرفی برای اولین بار تست شده – بازی اینترنتی و آنلاین است

Kill Shot Virus بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و تفنگی از استودیوی بازی سازی Hothead Games برای دستگاه های اندروید است که ساعت ها پیش نسخه رسمی و جهانی ان در گوگل پلی منتشر شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! بازی Kill Shot Virus همانطور که از نامش پیداست، درباره نبرد انسان های مسلح با زامبی های ویروسی و جهش یافته است! Kill Shot Virus یک شوتر اول شخص زامبی محور است که با مکانیک های آرکید و اکشن در خود توانسته تا به امروز و مدت زمان کم از انتشار، طرفداران نسبتا خوبی را پیدا کند و مورد استقبال عمومی واقع شود! بازی داستان ندارد اما اگر بخواهیم بگوییم ماجرا از چه قرار است باید اذعان داشت که طبق معمول زامبی های گرامی به شهر حمله کرده اند و حال سربازان ویژه و تفنگ دارهای مختلف باید مقابل این موجودات مقاومت و ایستادگی کنند! گیم پلی بازی موبایل Kill Shot Virus به نشانه گرفتن با اسلحه روی زامبی ها و شلیک به آنان ختم می شود، هر از گاهی شخصیت اصلی و قابل هدایت تان همراه دیگر افراد تیم، برای قرارگیری در موضع مناسب، حرکت هایی درون محیط خواهند کرد و اما این عمل خودکار انجام می شود و تحت اختیار بازیکن نخواهد بود! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و اسنایپری هستید بازی معرفی شده نظرتان را جلب می کند.

بازی Kill Shot Virus در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن برتر اولین نسخه رسمی و جهانی ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی نموده ایم! در هر مرحله از بازی Kill Shot Virus وظایف مختلفی را برای انجام‌ دادن دارید که از کشتن دشمنان در محیط تا نجات جان هم گروهی‌ها و به اتمام رساندن مرحله بدون تلفات متغیر خواهد بود! مانند عناوین مشابه قابلیت ارتقا توانایی و خرید سلاح های مختلف نیز وجود دارد که با افزایش سطح دشواری در مراحل و پیشرفت دشمنان مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در یک جمع بندی باید گفت که بازی موبایل Kill Shot Virus عنوانی کوچک و معمولی بوده که قابلیت های آنچنان ویژه ای را در خود ندارد اما سرگرم کننده است و می تواند برای طرفداران آثار کوچک زامبی محور گزینه مناسبی باشد! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل ان را به صورت رایگان و ب الینک مستقیم از سرورهای پرسرعت سایت دانلود نمایید.

توجه : بازی در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید، به جعبه دانلود اضافه و این صفحه بروزرسانی می گردد.

تغییرات نسخه ی v2.1.3 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .



  • ویژگی های نسخه مود :

    – تجهیزات نامحدود

    – No Reload


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران