آخرین نسخه ــ اکشن Final Destiny

دسته بندی:

Final Destiny v1.52 Mod – بازی اکشن و کلاسیک “سرنوشت نهایی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Final Destiny – سرنوشت نهایی که نام کامل آن Final Destiny – Beyond the End of the World می باشد، عنوانی آرکید و کلاسیک در سبک اکشن می باشد که با طراحی های پیکسلی و نوستالژیک خود طرفداران بسیاری پیدا کرده است. استودیوی کره ای YEMA سازنده، توسعه دهنده و منتشر کننده این بازی می باشد و آن را به شکل رایگان در پلی استور منتشر کرده است. این بار نیز اپلیکیشن برتر برای اولین بار در ایران یک بازی جالب و خوش ساخت دیگر را در سطح وب خدمت ایرانیان عزیز معرفی می نماید. در بازی Final Destiny – Beyond the End of the World مثل اکثر بازی های همین سبک شما در نقش یک قهرمان حماسی در یک دنیای فانتزی و خیالی هستید و طبق معمول دشمنان شما موجودات شیطانی و هیولاهایی بدترکیب هستند. داستان بازی ساده، بی آلایش و نه چندان دلچسب است اما با این حال در طول این بازی شما یک خط داستانی کلی را دنبال می کنید. در بازی سرنوشت نهایی شما در نقش قهرمان اصلی که یک دختر جوان است می باشید. این دختر جوان که قهرمان داستان ماست، خیلی ناگهانی یک کودک را پیدا می کند. معلوم نیست که این کودک از کجا و چطور به این مکان رسیده اما چیزی که مشخص است این است که به نظر می رسد این کودک ارزش خاصی برای بعضی ها از جمله گروه بزرگی از دشمنان شیطانی دارد و آن ها به دنبال پیدا کردن آن هستند. شما وظیفه دارید تا از این کودک معصوم دفاع کرده و از جان او محافظت کنید!

در بازی Final Destiny – Beyond the End of the World شما باید با رفتن به بخش های گوناگون سعی کنید این کودک را از خطر دور کنید. به این منظور شما مأموریت هایی زیادی را باید پشت سر هم انجام دهید تا در نهایت بتوانید این کودک را به سرنوشت و تقدیرش برسانید. سرنوشتی که هنوز مشخص نیست چیست…! سبک و سیاق بازی Final Destiny – Beyond the End of the World با الگوبرداری از بازی های کلاسیک سبک اکشن پلتفرمر دهه 80 و 90 میلادی طراحی شده است و کلیت آن بسیار شبیه به این عناوین است. گرافیک بازی با طراحی های دو بعدی پیکسلی و رترو مانند ساخته شده است و شما در همان اولین برخورد با بازی متوجه این طراحی های جالب می شوید که می تواند برای بسیاری از بازیکنان نسل قدیم حسابی نوستالژیک و جذاب باشد. اما در کنار این گرافیک دوست داشتنی، یک گیم پلی روان و داینامیک با سیستم حرفه ای مبارزاتی طراحی شده است تا جذابیت های این بازی تکمیل شود. در طول بازی هدف اصلی شما محافظت از این کودک است. اگر او را از دست بدهید نیروی ویژه و افسانه ای شما نیز غیر قابل استفاده است. در این بازی یک بخش برای کسب مهارت های جدید طراحی شده است که هر از گاهی در آن می توانید با انجام پازل های ساده، مهارت های جدید کسب کنید. شما همچنین می توانید آیتم های داخل بازی را با کمک پول های به دست آمده در طول مراحل ارتقاء دهید. بازی Final Destiny – Beyond the End of the World با گرافیکی دوست داشتنی و گیم پلی خوش ساخت خود می تواند برای علاقه مندان به سبک اکشن و رترو حسابی سرگرم کننده باشد. گفتنی است که بازی سرنوشت نهایی تا به امروز موفق به کسب امتیاز 4.6 از 5.0 شده است. پس تردید نکنید و این بازی زیبا را به همراه نسخه مود شده اش از اپلیکیشن برتر به رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.52

    • -Hell mode added. (Up to 7 chapters implemented)
    • -5th skill option added.
    • -New equipment sets and artifacts added.
    • -Bug fixes.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران