دانلود نسخه کامل Order Of Fate

دسته بندی:

Order of Fate v1.11.0 Mod – بازی نقش آفرینی و اکشن “محفل سرنوشت” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Order of Fate – محفل سرنوشت نامی از یک بازی نقش آفرینی و مهیج با المان های اکشن و Rougelike است که توسط شرکت بازی سازی Studio3.tech کشور روسیه تولید و به شکل رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این بازی با عنوان کامل Roguelike RPG Offline – Order of Fate در گوگل پلی به انتشار رسیده است و اپلیکیشن برتر آن را به همراه نسخه مود شده اش برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی تهیه و عرضه کرده است. همان گونه که از نام بازی پیداست، این بازی در سبک Rougelike RPG طراحی و ساخته شده است. در Roguelike RPG Offline – Order of Fate شما در نقش یک قهرمان افسانه ای به قلب دشمن و شیاطین سفر کرده و در مکان های مختلف به مبارزه با آن ها بپردازید. داستان بازی به یک نفرین قدیمی مربوط است. این نفرین که معلوم نیست چطور فعال شده، باعث بیدار شدن نیرویی شیطانی و باستانی می شود. به دنبال آن، شیاطین و اهریمن های زیادی از خواب بیدار شده و شروع به نابود کردن انسان ها و شهرها می کنند. شما در نقش قهرمان داستان، باید جلوی شیاطین را گرفته و آن ها را نابود کنید تا انسان ها را از شر وجود این موجودات نجات دهید. مأموریت شما در یک قلعه باستانی بزرگ دنبال می شود. این قلعه روی یک کوهستان بنا شده و زیر آن سیاه چالی مرگبار و طویل وجود دارد. در این سیاه چال که پایگاه اصلی شیاطین است، دشمنان شما حضور دارند و این شما هستید که باید با هجوم به این منطقه و پاکسازی آن، دشمن را در پایگاه خودش شکست دهید.

در بازی Roguelike RPG Offline – Order of Fate ماهیت اصلی به صورت نبردهای نوبتی و استراتژیکی است. در این نبردها شما در یک سمت و دشمنان شما در سمت دیگر حضور دارند. باید با انتخابی درست و تاکتیک های استراتژیکی، حمله های مناسبی علیه نیروهای دشمن ترتیب دهید و سپس منتظر حرکت آن ها باشید. می توانید در بخش های مختلف این بازی سلاح ها و تجهیزات مختلفی مثل زره به دست بیاورید. در Roguelike RPG Offline – Order of Fate بخشی تکامل یافته برای ارتقاء شخصیت قهرمان بازی تعبیه شده است که طی آن قادر هستید تا سطح قهرمان خود را افزایش داده و سلاح های خود را ارتقاء دهید. در طرف مقابل دشمنان شما نیز از انواع هیولاها و شیاطین هستند و هر کدام ویژگی های خاصی دارند. در طول مراحل و مأموریت ها شما می توانید دوستان و قهرمانان دیگری نیز ملاقات کرده و از کمک آن ها بهره بگیرید. در حین انجام مأموریت ها شما همچنین می توانید داستان یک محفل و گروه قدیمی و باستانی را نیز دنبال کنید. گروهی که اعضای آن قهرمانانی برای نجات بشریت بودند. اما این گروه حالا از هم پاشیده و شما قرار است به نوعی آن را بازسازی کنید. بازی Roguelike RPG Offline – Order of Fate به همراه نسخه مود شده آن به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر آماده دریافت می باشد. قابل ذکر است که بازی محفل سرنوشت تنها در کمتر از یک هفته بیشتر از 100 هزار بار در گوگل پلی دانلود داشته است و همچنین توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند.



  • تغییرات نسخه 1.11.0

    • برای این نسخه تغییراتی در دسترس نیست
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران