دانلود نسخه کامل MagicTwist

دسته بندی:

Magic Twist: Twister Music Ball Game v2.10.01 Mod – بازی موزیکال سرگرم کننده “موزیک جادویی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه و الماس بی نهایت باز بودن همه آهنگ ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Magic Twist: Twister Music Ball Game – موزیک جادویی یکی دیگر از ده ها عنوان موزیکال از مجموعه بازی های موبایلی استودیوی AMANOTES PTE LTD کشور سنگاپور است که به ساخت و انتشار بازی های سبک موزیک شهرت خاصی پیدا کرده است. این بازی هم مثل دیگر بازی های این استودیو به صورت رایگان توسعه یافته و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر با انتشار نسخه جدید بازی در گوگل پلی، آن را در کنار یک نسخه مود جداگانه تدارک دیده و برای دانلود به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده سازی کرده است. پس اگر از علاقه مندان به بازی های سبک موزیکال هستید با ما در معرفی یک عنوان سرگرم کننده و چالش برانگیز دیگر در این دسته همراه باشید. بازی های استودیوی AMANOTES از جمله Piano Solo ، Dancing Ballz ، Infinity Run ، Beat Hopper: Bounce Ball to The Rhythm ، Magic Tiles 3 ، Dancing Road: Color Ball Run که همگی آن ها را قبلاً در اپلیکیشن برتر معرفی کرده بودیم، از لحاظ کلی شباهت زیادی به همدیگر دارند اما ماهیت هرکدام منحصر به فرد بوده و سبک و سیاق هرکدام از آن ها به شکل خاصی مخصوص به خودشان است. اما چیزی که این بازی ها را جالب کرده، به نوعی امضای استودیوی AMANOTES در همه آن ها است. این استودیو طوری بازی های خود را طراحی می کند که اگر قبلاً یکی از این بازی ها را نیز تجربه کرده باشید می توانید خیلی سریع بازی های جدید این استودیو را نیز متوجه شوید.

در بازی Magic Twist: Twister Music Ball Game که از نظر ظاهری به شدت شبیه به بازی های دیگر این استودیوی به خصوص Hop Ball 3D است، شما باید کنترل یک توپ را در یک مسیر تونل مانند که با خانه های مختلف پوشانده شده حرکت دهید. کار اصلی شما این است که این توپ را همگام با ریتم هر آهنگ تکان دهید و از یک خانه به خانه بعدی حرکت دهید. برای این کار شما به تنها چیزی که به آن نیاز دارید زمان بندی های صحیح است. هر مرحله از بازی شامل یک آهنگ از برترین موزیک های سبک الکترونیک است. محوریت اصلی این آهنگ ها ریتم های تند و مهیجی است که دارند و به همین خاطر بازی Magic Twist: Twister Music Ball Game یک بازی هیجان انگیز به شمار می رود. با گذراندن مراحل بازی و کسب امتیازهای ویژه ای که در نقاطی از مسیر وجود دارند می توانید اقدام به خرید آیتم های شخصی سازی و آنلاک کردن مراحل بیشتر کنید. این بازی زیبا با گرافیک ساده اما خوش ساختی که دارد یک شبیه ساز جالب از یک بازی واقعیت مجازی (VR) است و تجربه ای مشابه از چنین بازی هایی را در دستگاه های معمولی برای شما به ارمغان می آورد. برای دانلود آخرین نسخه رسمی این بازی به صورت معمولی یا مود شده کافیست به بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر رفته و از سرورهای مستقیم سایت اقدام به دانلود این بازی کنید. همچنین اگر می خواهید با بازی Magic Twist: Twister Music Ball Game بیشتر آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر بازی یا تصاویر اسکرین شات آن را مشاهده نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.10.01

    • We try to improve the game quality by updating it regularly.
    • We listen to your feedback and improve user experience.
    • More suggest song for better choose.
    • Player can play Endless mode later, to enjoy new songs!!!
    • * Next update: More awesome songs for you!
    • 🧡 Enjoy the game and rate for us 👍
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران