دانلود نسخه جدید Marines برای اندروید

دسته بندی:

Marines Shooting 3D v1.36 Mod – بازی تیراندازی تکاوران نیروی دریایی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پاداش بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Marines Shooting 3D – تیراندازی تکاوران نیروی دریایی نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Gismart برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Gismart پیش از این هم بازی های خوبی مثل Idle Port Tycoon – Sea port empire را برای گیمر ها ارائه کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی بسیار موفقی در مارکت اندروید دارد. Marines Shooting 3D هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده توانسته توجه گیمر ها را به خودش جلب کند و بیش از 1.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شود. مطمئناً چنین استقبالی اتفاقی نیست و نشان از محبوبیت بالای یک بازی دارد. Marines Shooting 3D تجربه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد که هرگز فراموشش نمی کنید. هدف شما در تمام مرحله ها واضح است: کنترل و هدایت نیرو های نظامی خودتان و کشتن دشمنان و اشغال کردن بیس نظامی آنها. در ابتدای بازی وارد یک مرحله آموزشی کوتاه می شوید و کنترل ها و مکانیزم های بازی را یاد می گیرید. کنترل ها بسیار ساده هستند و تنها کافی است انگشت تان را روی صفحه نمایش حرکت دهید تا نیرو هایتان به سمت مورد نظر شما حرکت کنند. در هر مرحله، پس از اینکه هدف تان را پیدا کردید می توانید نیرو هایتان را حرکت دهید. هنگام رسیدن به هدف، کار هایی مثل تیراندازی و پناه گرفتن به صورت خودکار توسط نیرو هایتان انجام می شوند اما شما باید حتماً آنها را به جایی هدایت کنید که سنگر هایی برای پناه گرفتن وجود داشته باشد و نیرو هایتان به راحتی در معرض تیر های دشمنان قرار نگیرند و کشته نشوند.

در ابتدا نیرو هایتان کم هستند و قدرت زیادی ندارند. اما سیستم پیشرفت بازی Marines Shooting 3D به شما اجازه می دهد با استفاده از پولی که با کشتن دشمنان و اشغال بیس نظامی آنها به دست می آورید نیرو هایتان را افزایش دهید و همچنین همان نیرو هایی که دارید را هم ارتقاء دهید. سیستم ارتقاء بسیار ساده است و شامل ارتقاء هایی مثل ارتقاء آرمور، گلوله، و… می شود. درجه سختی بازی هم تعادل خوبی دارد و شما را غرق در درگیری های نظامی می کند. از لحاظ ظاهری، در این بازی شاهد یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و چشم نواز خواهید بود. انیمیشن ها و افکت ها فوق العاده کار شده اند و صحنه های مبارزاتی را بسیار جذاب کرده اند. از لحاظ شنیداری، صداگذاری ها و افکت های صوتی این بازی هم عملکرد بسیار موفقی داشته اند و صدای گلوله ها و انفجار ها اتمسفر هیجان انگیزی را برای این بازی خلق می کنند. در مجموع، Marines Shooting 3D بدون شک یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان به بازی های تیراندازی است و ما قطعاً آن را پیشنهاد می کنیم. Marines Shooting 3D توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید از آن خود کند و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود شما بدون مشاهده تبلیغات می توانید پاداش زیاد – نامحدود دریافت کنید!



  • تغییرات نسخه 1.36

    • Great update arrived! In this version we added:
    • - New challenging levels
    • - Epic skins
    • - Amazing new maps
    • We can’t wait you try it! Can you?!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران