دانلود آخرین نسخه ــ کاربردی Sound Profile

دسته بندی:

[Sound Profile ( volume scheduler) v7.39 [Pro – اپلیکیشن ایجاد پروفایل های صوتی اندروید نسخه حرفه ای به ارزش 3.90 دلار برای اولین بار در ایران

دستگاه های هوشمند اندرویدی دارای چندین حالت مختلف برای تنظیم صدا می باشند که هر کدام در شرایط مختلفی کاربرد دارد و از مهم ترین آن ها می توان به حالت سایلنت و یا همان سکوت اشاره نمود؛ توسعه دهندگان اندروید تاکنون نرم افزار های مختلفی را برای کنترل بیشتر بر روی صدای اسمارت فون ها منتشر ساخته اند که قصد داریم در این پست یکی از مهم ترین آن ها را به شما عزیزان معرفی نماییم. Sound Profile ( volume scheduler) Pro عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده قدرتمند برای ایجاد پروفایل های صوتی مختلف مخصوص دستگاه های اندروید می باشد که توسط Corcanoe توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به کاربران خود کمک می کند تا به آسانی هر چه تمام تر پروفایل هایی با تنظیمات گوناگون و دلخواه را ایجاد کرده و در شرایط مختلف و در هر زمانی تنها با یک لمس فعالشان نمایند. یکی از پر طرفدار ترین قابلیت های موجود در این نرم افزار زمان بندی فعال شدن پروفایل ها می باشد، به گونه ای که تنها کافیست مدت زمان فعال بودن هر کدام را انتخاب کنید تا مطمئن باشید تا به پایان رسیدن زمان انتخاب شده هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی شود. علاوه بر این قادر خواهید بود پروفایل ها را نیز به صورت هوشمندانه ای فعال نمایید؛ در این حالت با حضور در یک موقعیت مکانی خاص و یا اتصال هدفون به دستگاه پروفایل از پیش تنظیم شده مورد نیاز شما فعال میشود و تا پایان باقی ماندن در آن موقعیت مکانی و یا اتصال هدفون، پروفایل نیز فعال باقی می ماند. از امکان شخصی سازی محیط برنامه به آسانی نگذرید و با دسترسی به رنگ های مختلف در هر زمانی اینترفیس نرم افزار را به دلخواهتان دگرگون سازید.

اپلیکیشن Sound Profile ( volume scheduler) با مجموعه ای از امکانات خاص و منحصر به فرد توانسته است با یک میلیون دانلود فعال امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست اورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت بزرگ و پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ نسخه ما بدون نیاز به کلید فعالسازی همه قابلیت هایش در دسترس است و می توانید به صورن نامحدود از ان استفاده کنید .



  • تغییرات نسخه 7.39

    • Display reminders when a profile is activated or deactivated
    • Google Assistant (only USA): Hey Google, open SoundProfile and activate Normal
    • Since Nov 2020, Android restricts all apps to change Wifi service
    • New and better help site www.CorcanoeSoundProfile.ovh
    • One subscription required for Free users
    • Errors fixed
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران