جدیدترین نسخه Dream Hospital

دسته بندی:

آپدیت 18 فروردین : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Dream Hospital v2.1.17 Mod – بازی سرگرم کننده بیمارستان رویایی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Dream Hospital – Health Care Manager Simulator بازی محبوب و سرگرم کننده تحت عنوان “بیمارستان رویایی” از Lab Cave Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. در بازی شبیه ساز فوق العاده زیبای Dream Hospital – Health Care Manager Simulator شما به عنوان یک هیئت مدیره بیمارستان و مراکز پزشکی ظاهر می شوید، فردی که قرار است با ایجاد و مدیریت بیمارستان در شهرهای مختلف به عنوان یک سرمایه گذار معروف و پولدار ظاهر شود! برنامه ریزی کارها، مدیریت مسائل مربوط به تجارت، بررسی و اطمینان برروی کیفیت خدمات، استخدام کارکنان و مدیریت برروی همه بخش ها از جمله کارهایی هست که شما باید به همه ان ها توجه ویژه ای داشته باشید. همانند دنیای واقعی مدیریت یک بیمارستان بر عهده شما قرار میگیرد و در یک دنیای خاص برای روزها سرگرم خواهید بود. اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریتی هستید بدون شک Dream Hospital – Health Care Manager Simulator با یک طراحی و ساخت خوب نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد.

بازی Dream Hospital – Health Care Manager Simulator تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه نموده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش از سرورهای پرسرعت سایت بکنید.



  • تغییرات نسخه 2.1.17

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران