دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه War Games

دسته بندی:

Shadowgun War Games – Online PvP FPS v0.5.2 – بازی اکشن “نبردهای شادوگان” برای اندروید یکی دیگر از بازی های رقابتی و بسیار هیجان انگیز از مجموعه Shadowgun تست شده با اجرای آنلاین

Shadowgun War Games – Online PvP FPS – نبردهای شادوگان نام یک بازی دیگر از مجموعه بازی های خوش ساخت و اکشن Shadowgun که جزو قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی به حساب می آیند می باشد. این بازی هم مثل دیگر عناوین این سری بازی ها توسط استودیوی MADFINGER Games تولید و منتشر شده است. این توسعه دهنده که اهل کشور جمهوری چک می باشد، توانایی و تخصص خاصی در ساخت و انتشار بازی های اکشن سبک FPS و جنگی دارد و به جز مجموعه بازی های Shadowgun همچون SHADOWGUN THD ، SHADOWGUN: DeadZone و یا Shadowgun Legends صاحب اثر بازی های بسیار محبوب و معروفی مثل بازی های فوق العاده مهیج DEAD TRIGGER و DEAD TRIGGER 2 نیز می باشد که همگی آن ها را قبلاً در اپلیکیشن برتر خدمت شما عزیزان معرفی کرده بودیم و حالا قصد داریم تا یک بازی جالب و بسیار حرفه ای دیگر از این توسعه دهنده را برای شما عزیزان معرفی کنیم. Shadowgun War Games – Online PvP FPS با الگوبرداری از همه این بازی ها و با رفع ایرادات موجود در آن ها، یک بازی تکامل یافته و حرفه ای به حساب می آید که ساخته شده تا به عنوان برترین بازی این استودیو باشد. اولین نسخه این بازی در آوریل 2020 برای سیستم عامل های موبایلی مثل اندروید منتشر شد و اپلیکیشن برتر به محض انتشار آن را تهیه، بررسی و برای دانلود به شکل رایگان و تست شده تدارک دیده است. Shadowgun War Games – Online PvP FPS با همان زبان طراحی همیشگی مجموعه شادوگان ساخته و پرداخته شده است و کلیت آن شباهت زیادی به دیگر بازی های این سری دارد. اما این بازی حالا با طراحی های مدرن، گرافیک بسیار حرفه ای و آیتم ها و شخصیت های بیشتر یک بازی تکامل یافته نسبت به دیگر بازی های شادوگان به حساب می رود.

در بازی Shadowgun War Games – Online PvP FPS درست مثل همه بازی های سبک Online PvP FPS شما در رقابت های گروهی و آنلاین به ویژه رقابت های Team Deathmatch حضور دارید و باید برای کسب پیروزی خودتان و تیمتان تلاش کنید. کلیت کار شما ساده است اما انجام آن آنقدرها هم راحت نیست! در این بازی صدها بازیکن حرفه ای در سبک FPS حضور دارند و اگر شما هم می خواهید در بین آن ها خودی نشان دهید باید با سبک بازی های اکشن اول شخص شوتر آشنا باشید. در بازی Shadowgun War Games – Online PvP FPS می توانید در مدهای مختلف با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین بازی کنید که مبارزات تیمی بخش مهمی از آن ها را تشکیل می دهد. وجود نقشه های گوناگون و خوش ساخت، شخصیت ها و قهرمانان مختلف و آیتم های متعدد برای شخصی سازی و ارتقاء شخصیت ها باعث شده تا بازی نبردهای شادوگان یک بازی کامل و بسیار حرفه ای باشد. در ساخت این بازی از عناوین سبک بتل رویال نیز استفاده شده است و هر شخصیت و قهرمان در این بازی قابلیتی منحصر به فرد دارد. جذابیت های بازی Shadowgun War Games – Online PvP FPS به همین جا ختم نمی شود. گرافیک بسیار بالا با جزئیات زیاد باعث شده تا سازنده این بازی از عنوان گرافیک کنسولی برای توصیف طراحی های آن استفاده کند. این طراحی های شگفت انگیز که البته شکل و شمایل آن فانتزی و جالب است، می تواند در دستگاه های قدرتمند با نرخ حداقل 60 فریم بر ثانیه اجرا شود تا این گرافیک عالی در کنار گیم پلی داینامیک و بسیار روان، تجربه ای به یاد ماندنی برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. معطل نکنید و همین حالا این بازی جذاب را از اپلیکیشن برتر دانلود کنید و یک عنوان سرتاسر هیجان و رقابتی را تجربه کنید. قابل ذکر است که این بازی تنها در چند روز از مرز 1 میلیون دانلود در گوگل پلی عبور کرد و به لیست پرمخاطب ترین بازی های سبک FPS اضافه شده است.

نکات تکمیلی :

  1. برای بازی Shadowgun War Games – Online PvP FPS نسخه مود شده عرضه شده اما این نسخه در تست اپلیکیشن برتر بسیار ناپایدار بود. به جز این مسئله، این نسخه توسط شناساگرهای بازی شناسایی شده و حساب شما در صورت استفاده از آن مسدود می شود. به همین خاطر اپلیکیشن برتر این نسخه را منتشر نمی کند تا در صورتی که در آینده نسخه بهتری در دسترس قرار گرفت آن نسخه را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.
  2. بازی کاملاً آنلاین می باشد و می بایست قبل از اجرای بازی آی پی خودتان را تغییر دهید.
  3. بازی همچنان در نسخه آزمایشی می باشد و به خاطر حجم زیاد بازیکنان، ممکن است برای اتصال به سرورهای بازی مجبور شوید بارها و بارها تلاش کنید. در صورتی که با ارورهای متوالی در هر بار اتصال رو به رو شدید، بازی را ببندید و مدتی بعد آن را باز کنید. داشتن اینترنت و آی پی پایدار یکی از لازمه های اصلی برای اتصال به سرورهای بازی است.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.madfingergames.wargames.shooter را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.5.2

    • Venture Beyond and fight your enemies all across the galaxy with Dandara, a powerful new hero that can pulverize any foe with her mighty punches, while also protecting her allies with a shield wall! Use her abilities in the new Observatory map and lead your team to victory! Prepare for vastly improved matchmaking, redesigned and more rewarding Splits, smoother player progression, and a rich 100-tier Season 5 Battle Pass with exceptional awards!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران