نسخه کامل و آخر Jewels Jungle برای اندروید

دسته بندی:

Jewels Jungle : Match 3 Puzzle v1.8.9 Mod – بازی پازلی و جورچین “جنگل جواهرات” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Jewels Jungle : Match 3 Puzzle – جنگل جواهرات یک بازی پازلی و سرگرم کننده از نوع بازی های جورچین 3 تایی یا Match 3 است که به شکل رایگان ساخته و در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی را استودیوی کره ای SUPERBOX.INC تولید و توسعه داده است. این استودیو علاقه بسیار زیادی به ساخت این گونه بازی ها دارد و تا کنون هم نزدیک به 50 بازی مختلف برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده که تقریباً بیش از نیمی از آن ها در سبک بازی های Match 3 هستند. بازی Jewels Jungle : Match 3 Puzzle را می توان یکی از بهترین آن ها دانست. محوریت اصلی ساخت بازی های این استودیو سادگی و پرهیز از هرگونه پیچیدگی است. طراحی های این بازی درست مثل دیگر بازی های استودیوی SUPERBOX بسیار ساده، فلت و مینیمالیستی است و همین مسئله باعث شده تا بازی های این شرکت کره ای حجمی کم داشته باشند و گرافیک بهینه آن ها قابل اجرا و پردازش در اغلب دستگاه های میان رده و حتی ضعیف باشد. پس اگر به دنبال یک بازی شلوغ، پر افکت و خیلی گرافیکی هستید، احتمالاً باید سراغ بازی های مشابه دیگر بروید چرا که الگوی طراحی بازی جنگل جواهرات سادگی و بی آلایشی است.

در بازی Jewels Jungle : Match 3 Puzzle درست مثل تمام بازی ها و عناوین مختلفی که با مضمون جورچین 3 تایی عرضه شده اند، مراحل بازی به شکل پازل هایی رنگارنگ طراحی شده و راه حل آن ها ترتیب کردن آیتم های رنگی در کنار یکدیگر است. این کار به ظاهر خیلی ساده است اما زمانی که محدودیت زمانی یا محدودیت تعداد حرکات اولویت داشته باشد، آن موقع متوجه خواهید شد که این بازی ها بر خلاف چیزی که به نظر می رسند آنطور که فکر می کردید راحت و پیش پا افتاده نیستند. با این حال باید گفت که درک این پازل ها بسیار ساده است و حتی کودکان نیز به راحتی می توانند مکانیزم کلی این پازل های جورچینی را پیدا کنند. در این بازی آیتم ها جواهراتی رنگارنگ و زیبا هستند. کار اصلی شما این است که این جواهرات رنگی را دسته بندی کرده و آن هایی که درست مثل هم هستند را به صورت ردیفی یا ستونی در کنار هم قرار دهید. حداقل تعداد مورد نیاز برای حل یک بخش از پازل سه عدد از این آیتم های مشابه است. بنابراین باید سعی کنید که آیتم های رنگی که تعداد بیشتری از آن ها در یک منطقه وجود دارند را کنار هم جمع کنید. در بین مراحل می توانید از بوسترها و نیروهای ویژه به منظور کسب امتیازهای زیاد و خاص استفاده کنید. سازنده بازی مدعی شده که Jewels Jungle : Match 3 Puzzle بیشتر از 1000 مرحله مختلف دارد! این مراحل قرار نیست با پیشروی در بازی به صورت تصاعدی سخت و چالش برانگیزتر شوند اما با این حال آیتم های بیشتر، ویژگی های بیشتر و فضاهای جدیدی در مراحل بالاتر وجود خواهند داشت که روند بازی را کمی چالش برانگیزتر می کنند. همینک می توانید این بازی ساده و دوست داشتنی را به صورت رایگان از اپلیکیشن برتر دانلود کنید و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید. سازنده بازی طی یک ویدئوی تریلر کوتاه، سبک گیم پلی آن را نمایش داده است و شما نیز می توانید برای درک بهتر گیم پلی و کلیت گرافیک بازی این ویدئو را مشاهده کنید.



  • تغییرات نسخه 1.8.9

    • تغییراتی ذکر نشده
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران