دانلود نسخه جدید و آخر EasyShare

دسته بندی:

EasyShare – Ultrafast File Transfer, Free & No Ads v5.4.21.2_Lite – اپلیکیشن اشتراک گذاری و انتقال سریع فایل اندروید نسخه اصلی و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی از فایل های متنوعی در حافظه اسمارت فون های شان نگه داری می کنند. گاها برخی از این فایل ها جنبه عمومی داشته و ممکن است که قصد ارسال شان را برای دوستان مان داشته باشیم. برای ارسال و اشتراک گذاری فایل ها توسط سیستم عامل اندروید چندین روش مختلف وجود دارد که هر کدام از این روش ها دارای مزایای خاص خود هستند. از زمان ساخت اولین گوشی های موبایل تا به کنون پیشرفت های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است اما یکی از بهترین این پیشرفت ها اضافه شدن بلوتوث به موبایل ها بود. به وسیله بلوتوث شما می توانید که فایل های خود را با دیگر دوستان تان به اشتراک بگذارید! اما یکی از مسائلی که باید به آن اشاره کنیم سرعت پایین انتقال اطلاعات به وسیله بلوتوث می باشد. امروزه استفاده از کانکشن های فای وای جای بلوتوث را گرفته و کمک می کنند که با سرعت و با خیال راحت فایل های مورد علاقه خود را برای دوستان مان ارسال کنیم. EasyShare – Ultrafast File Transfer, Free & No Ads عنوان یک اپلیکیشن اشتراک گذاری و انتقال سریع فایل می باشد که توسط Vivo Communication Technology Co. Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار بی شک یک راه حل مناسب برای اشتراک گذاری فایل های شما با دوستان تان می باشد. روش اشتراک گذاری که این برنامه از آن بهره می برد بر پایه اتصالات وای فای بوده و از سرعت بسیار بالا و مطلوبی برخوردار است. اگر بخواهیم دیدی کلی از سرعت انتقال فایل توسط استارت اپ فوق در اختیار تان قرار دهیم می توان گفت که پس از متصل شدن به دستگاه فرد مورد نظر تان قادر به ارسال و یا دریافت اطلاعات با سرعتی معادل 40 مگابایت بر ثانیه خواهید بود؛ که اجازه می دهد فایل هایی چند گیگابایتی را تنها در چند ثانیه ارسال کنید. از دیگر ویژگی های موجود در ایزی شیر پشتیبانی از انواع فرمت های فایل می باشد، و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت. بهتر است این نرم افزار بی نظیر را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه EasyShare – Ultrafast File Transfer, Free & No Ads اندروید :

  • اشتراک گذاری سریع فایل های خود با دوستان تان بدون هیچ گونه هزینه ای
  • سرعت بسیار بالای اشتراک گذاری 40 مگابایتی
  • اشتراک گذاری و دریافت فایل ها در هر زمان و مکانی
  • پشتیبانی از تمامی اسمارت فون های اندرویدی
  • پشتیبانی از انواع مختلف فرمت های فایل بدون هیچ گونه محدودیتی
  • سیستم فوق العاده کراس پلتفرم برای پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در حجم و اندازه فایل ها

اپلیکیشن EasyShare – Ultrafast File Transfer, Free & No Ads با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون می توانید این نرم افزار را که موفق به کسب امتیاز 4.6 از 5.0 توسط کاربران شده است را از وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 5.4.21.2

    • 1. Optimized the experience of transferring files
    • 2. Optimized the preview experience of pictures/videos and other files
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر EasyShare

دانلود نسخه جدید و آخر EasyShare

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران