دانلود Cooking Center - بازی آرکید مرکز آشپزی" اندروید مود

دسته بندی:

Cooking Center v1.3.08.5083 Mod – بازی آرکید و مدیریتی “مرکز آشپزی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Cooking Center – مرکز آشپزی که نام کامل آن در گوگل پلی Cooking Center-Restaurant Game است یک بازی سرگرم کننده و بسیار زیبا در سبک بازی های مدیریت زمان و آشپزی است که در دسته عناوین آرکید عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سرار جهان قرار گرفته است. این بازی را استودیوی هنگ کنگی Dream Tap توسعه داده که قبلاً هم بازی های مشابهی به نام های Star Cooking Dream و Cooking Yummy را در همین سبک منتشر کرده بود و حالا شاهد عرضه شدن سومین بازی مشابه از این استودیو در یک سبک یکسان هستیم. بازی Cooking Center-Restaurant Game اولین بازی این استودیو در سال 2022 است و به نظر می رسد که استودیوی Dream Tap تصمیم دارد به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بازی های موبایلی در سبک مدیریتی و رستوران داری شود. بازی Cooking Center-Restaurant Game برای اولین بار در ایران توسط اپلیکیشن برتر خدمت شما عزیزان معرفی می شود. این عنوان اگرچه درست مثل ده ها بازی مشابه در همین سبک، ماهیتی تکراری دارد و تقریباً تمام المان های اصلی در آن درست از بازی های مشهور در همین زمینه تقلید شده است اما با تمام این تفاسیر به هیچ وجه نمی توان این بازی را یک بازی بی کیفیت و کپی برداری شده دانست چرا که در بین ده ها و شاید صدها بازی هم شکل در همین سبک، اکثر آن ها از صفر تا صد تکراری و بی هویت هستند اما بازی مرکز آشپزی المان ها و عناصر منحصر به فردی دارد که باعث می شود تا این بازی از بسیاری از جهات نسبت به دیگر بازی های هم رده بهتر باشد. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا با یکدیگر نگاهی کلی به ویژگی های اصلی این بازی بی اندازیم.

Cooking Center-Restaurant Game یک بازی آرکید است که در سبک مدیریتی و رستوران داری عرضه شده است. مهم ترین چیز در این بازی مدیریت زمان است. شما در بازی مرکز آشپزی داستان خاصی را دنبال نمی کنید. شما در نقش یک آشپز هستید که به خاطر مهارت بالایش در طبخ و پخت انواع غذاها، دسرها، شیرینی ها، پیش غذاها و … معروف شده و از رستوران های گوناگون برای کار دعوت شده است. در حالی که اکثر بازی های هم شکل در همین سبک به یک نوع آشپزی خاص محدود شده اند، شما در بازی Cooking Center-Restaurant Game می توانید نه فقط یک عوان غذا، بلکه انواع و اقسام رستوران ها را مدیریت کرده و در هرکدام یک نوع خاصی از محصولات غذایی را آماده و سرو کنید. برای اینکه بتوانید رستوران های بیشتری را در سطح شهر آنلاک کنید باید رستوران های قبلی را تکمیل کرده و مراحل آن ها را پشت سر گذاشته باشید. در بازی مرکز آشپزی شما می توانید از ابزارهای گوناگونی برای کمک به روند بازی و توسعه رستوران ها استفاده کنید. با شروع هر مرحله، مشتریان در رو به روی صفحه می ایستند و به شما سفارش مورد نظرشان را نشان می دهند. شما باید در سریع ترین زمان این سفارش ها را آماده کنید. هر چه زمان آماده سازی سفارشات طولانی تر شود، رضایت مشتریان هم کمتر شده و به دنبال آن درآمد و امتیازهای شما هم کمتر می شود. پس اگر به دنبال یک چالش سرگرم کننده و جالب هستید و به بازی های مدیریتی و آشپزی علاقه دارید، بازی Cooking Center-Restaurant Game را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه آن را به شکل رایگان و تست شده در دو نسخه معمولی و مود شده از اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.3.08.5083

    • -STICKY RICE UPDATED!
    • Welcome to the third restaurant in Bangkok: Sticky Rice! You will explore more local delicious dishes in this restaurant. Start your new journey with the sweet sticky rice! More unknown surprises are waiting for you! Update now and cook!
    • -Optimized some functional content to bring you a better game experience.
    • -Fixed some small bugs.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران