دانلود بازی پازل و فکری Blastomancer

دسته بندی:

Blastomancer: The Puzzle Game Mod – بازی فکری متخصص انفجار برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان آیتم های فروشگاه) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Blastomancer نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی ZMVtest برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی ZMVtest یک استودیو بازی سازی ایندی است که با Blastomancer خودش را به مارکت اندروید معرفی کرده و این بازی در حقیقت اولین بازی آنها است. Blastomancer اساساً یک بازی پازلی و فکری مرحله ای است. در این بازی، شما به عنوان یک متخصص انفجار نقش آفرینی می کنید و وظیفه تان این است که با پرتاب دقیق بمب ها دشمنان تان را نابود کنید و در مراحل بازی پیشروی کنید. از قرار معلوم، یک سری اشغالگران خبیث مناطقی را تحت کنترل خودشان در آورده اند و بیس های خودشان را در این مناطق ساخته اند. شما باید سعی کنید با بمب هایتان تمام این بیس ها را منفجر و نابود کنید و مناطق تحت اشغال را آزاد کنید. اما عملیات آزادسازی به این راحتی ها هم نخواهد بود. انفجار ها باید دقیق و حساب شده انجام شوند و بمب ها طوری پرتاب شوند که قبل از به پایان رسیدن تعداد بمب های در دسترس تان، همه بیس ها نابود شده باشند. در طول بازی، علاوه بر بمب های “انفجاری”، بمب های خاص و ویژه دیگری مثل بمب های “زمانی”، و بمب های “معکوس کردن انفجار ها”، و … هم در اختیار شما قرار می گیرند که بسیار جالب و سرگرم کننده هستند. بنابراین، اگر علاقه دارید اوقات فراغت تان را با یک بازی پازلی و چالش برانگیز مرحله ای سپری کنید، Blastomancer می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد!

Blastomancer یک بازی پازلی مینیمالیستی است. این بازی گیم پلی بسیار ساده و سر راستی دارد و برای تمام رده های سنی و تمام سلیقه ها مناسب است. بازی در ابتدا با یک بخش کوتاه آموزشی شما را با نحوه بازی کردن آشنا می کند و پس از آن همه چیز را به عهده خودتان می گذارد تا با آزمون و خطا سر از همه بالا و پایین های بازی در بیاورید. مراحل بازی به شکلی طراحی شده اند که علاوه بر چالش برانگیز بودن، تفننی هم باشند. با این وجود، هرچه بیشتر در مراحل بازی پیشروی کنید و وارد مراحل بالاتر شوید، پازل ها دشوار تر و چالش برانگیز تر می شوند تا بازی برای شما درگیر کننده باقی بماند و خسته کننده و ملالت آور نشود (ضمن اینکه شما می توانید درجه سختی بازی را هم از بین ۳ گزینه آسان، سخت، و دشوار انتخاب کنید تا منحنی درجه سختی بازی متناسب با سلیقه شما باشد). پازل ها هم کاملاً یونیک و اورجینال طراحی شده اند که این همیشه نشانه خوبی‌ برای یک بازی پازلی است. شایان ذکر است، کمپین بازی شامل بیش از 187 مرحله جذاب و هیجان انگیز در ۸ جهان متفاوت است و علاوه بر کمپین اصلی که در حالت آفلاین قابل اجراست، گیمر ها می توانند وارد مسابقات لیدربورد جهانی هم بشوند و مسابقات آنلاین با دیگر گیمر ها از سرتاسر جهان را هم تجربه کنند. Blastomancer توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.15.0

    • - Added world: Medium Planet
    • - Bugfixes and Improvements
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران