دانلود بازی شبیه سازی Driver Life

دسته بندی:

Driver Life v0.6 Mod – بازی شبیه سازی سرگرم کننده زندگی درایوری! اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن قفل همه ماشین ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Driver Life – Car Simulator – Drift & Parking نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی TOJGAMES برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی TOJGAMES پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی موفقی در مارکت اندروید دارد. Driver Life هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی اعتیاد آور رانندگی، تجربه منحصر به فرد و واقعگرایانه ای را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. بازی های سبک رانندگی و ماشین سواری از گذشته تا به امروز از محبوب ترین بازی های پلتفرم های موبایلی بوده اند. Driver Life هم یکی از همین بازی هاست که می تواند به راحتی در بالای لیست بازی های مورد علاقه شما قرار بگیرد. این بازی گیم پلی ساده ای دارد و تجربه متمایزی نسبت به بازی های دیگر را ارائه می دهد. در Driver Life هیچ مسابقه ای برای انجام دادن یا هیچ ماموریتی برای به عهده گرفتن وجود ندارد. شما در این بازی به سادگی فقط در محیط های مختلف آزادانه رانندگی می کنید و از رانندگی خودتان بدون هیچ دردسر و هیچ هرج و مرجی لذت می برید.

تمام تمرکز Driver Life – Car Simulator – Drift & Parking روی رانندگی و ارائه یک تجربه واقعگرایانه است. کنترل های بازی شامل گاز، ترمز، دنده عقب، و یک فرمان مجازی برای کنترل ماشین می شوند. انواع و اقسام مدل های ماشین ها با جزئات بالا در بازی وجود دارند. به طوری که هر ماشین، نه تنها از لحاظ طراحی بیرونی، بلکه از لحاظ طراحی داخلی قسمت راننده و سرنشین هم با ماشین های دیگر متفاوت است. صداگذاری ها هم فوق العاده کار شده اند. تمام صداگذاری های بازی شامل صدای موتور ماشین ها، صدای کشیده شدن لاستیک روی آسفالت، صدا های محیطی، و صدای برخورد ماشین و تصادف ها، بسیار عالی و واقعگرایانه هستند. این بازی از لحاظ گرافیکی هم نمره خوبی دریافت می کند. فضای گرافیکی بازی و طراحی هنری محیط بازی و ماشین ها در حد و اندازه های یک بازی موبایلی خوب است. تابیده شدن نور خورشید و بازتاب آن از روی آسفالت و بدنه ماشین به خوبی شبیه سازی شده است و بدنه ماشین هنگام تصادف کردن فرو می رود و کاملاً واقعگرایانه است. روی هم رفته باید گفت، اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های سبک رانندگی و ماشین سواری هستید، Driver Life به شما این امکان را می دهد که بتوانید لذت یک رانندگی واقعگرایانه را تجربه کنید و مطمئناً‌ رضایت شما را جلب خواهد کرد. Driver Life – Car Simulator – Drift & Parking توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به همراه فایل دیتا به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.tojgames . DriverLife را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران