دانلود آخرین نسخه ZOMBIE

دسته بندی:

ZOMBIE Beyond Terror v1.9.4 Mod – بازی اکشن نبرد با زامبی ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای کاملا افلاین

ZOMBIE Beyond Terror: FPS Shooting Game بازی جدید، محبوب و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و تفنگی از استودیوی مطرح T-Bull برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین بازیهای دسته بندی اکشن به شمار می رود و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی ZOMBIE Beyond Terror شما در منطقه ای آخرالزمانی گیر افتاده اید، زامبی ها به سمت شما حمله ور میشوند و قصد نابودی شما و جهان را دارند، برای نجات جان خود و دنیا تا می توانید ان ها را بکشید! طیف گسترده ای از سلاح های مختلف چون کلت، نارنجک، مسلسل و … در اختیار شماست تا با کمک آن ها زامبی ها را یکی پس از دیگری سرنگون کنید! دکمه های لمسی موجود در صفحه به شما امکان تیراندازی، زوم، پر کردن خشاب، پرتاب نارنجک و … را می دهند و باید با سرعت عمل بالای خود زامبی ها را هدف گرفته و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن ، شوتر و تفنگی باشید بدون شک ZOMBIE Beyond Terror بازی خوبی برای پر کردن اوقات فراغت تان خواهد بود.

بازی ZOMBIE Beyond Terror هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم، هر دو نسخه اصلی و مود توسط ما تست شده و در نسخه ی مود شما پول نامحدود در اختیار دارید و قادرید از همان ابتدا تمام سلاح های قوی را بخرید و به صورت رایگان اقدام به آپگرید سلاح های خود بکنید! برای مشاهذه تصاویر و تریلری از بازی و دانلود رایگان ان از سرورهای پرسرعت سایت با ما همراه شوید.



  • تغییرات نسخه 1.9.4

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران