نسخه جدید و آخر Samurai برای اندروید

دسته بندی:

Samurai Story v3.9 Mod – بازی اکشن محبوب داستان سامورایی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Samurai Story داستان سامورایی عنوان یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی KATbIK STUDIOS برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی KATbIK STUDIOS پیش از این هم بازی های خوبی را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه موفقی دارد. Samurai Story هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده محتوای یونیکی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. سال هاست که مدیوم گیمینگ شاهد حضور بازی های نینجایی و سامورایی زیادی بوده است. از بازی هایی مثل Cat and Ghostly Road گرفته تا بازی هایی مثل Legacy of Ninja – Warrior Revenge Fighting Game، تم ژاپنی همیشه در میان گیمر ها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و توسعه دهندگان بازی های موبایلی هم به خوبی به این موضوع واقف هستند. در حالی که بازی های موبایلی به بازی های غول آسای کنسولی مثل Ghost of Tsushima نمی رسند، در عین حال می توانیم برای بازی های موبایلی هم انتظار یک کمپین هیجان انگیز را داشته باشیم که برای مدتی هر چند کوتاه لذت بیرون ریختن دل و روده دشمنان و از وسط دو نصف کردن آنها را به ما هدیه دهد. Samurai Story دقیقاً قصد دارد همین کار را انجام دهد. ایده این بازی بسیار ساده و سر راست است. خط داستانی خاصی در بازی وجود ندارد و پیدا کردن شخصیتی به نام “آقای هیمورا” و پی بردن به “راز بزرگ”، داستانی است که بارها و بارها در بازی ها و فیلم های سینمایی مختلف دیده ایم. اما گیم پلی اصلی بازی و مرحله ها، نقطه قوت این بازی اندروید هستند. در حالی که Samurai Story خودش را در ژانر اکشن معرفی می کند، در عین حال با ورود به بازی به طور واضح متوجه می شوید که این بازی در حقیقت یک پلتفرمر دو بعدی است که از المان های مترودونیا استفاده می کند. ساختار بازی در شاکله اصلی خودش بر اساس مرحله ها است. ۴ حالت “history mode”, “free mode”, “fruit mode” و “platformer” این مرحله ها را تشکیل می دهند.

مرحله های Samurai Story بالانس خوبی دارند و تنوع بالایی را عرضه می کنند. در تمامی این حالت ها، شما کنترل یک سامورایی را به عهده می گیرید و وظیفه دارید در هر مرحله دشمنان های نینجا را از پیش رو بردارید و وارد مرحله بعدی شوید. برای اینکار هم می توانید از سلاح های سامورایی مثل شمشیر، شوریکن، و… استفاده کنید. سیستم پیشرفت و درخت مهارت هایی در بازی وجود ندارد اما خوشبختانه سیستم مبارزاتی بازی و کنترل ها بسیار ساده اند و کار شما را برای پیشروی در مراحل بازی آسان می کنند. کنترل کاراکتر سامورایی شما توسط دکمه های مجازی که در قسمت پایین صفحه نمایش دستگاه تان تعبیه شده اند انجام می شود. با دکمه های سمت چپ می توانید به جلو و عقب حرکت کنید و با دکمه های سمت راست می توانید از سلاح هایتان استفاده کنید و پرش کنید. متاسفانه ویژگی دش که معمولاً در بازی هایی با این سبک وجود دارند در این بازی در نظر گرفته نشده است اما پرش های شما می تواند دو مرحله ای هم باشد. سیستم لوت بازی کمی متفاوت با بازی های مشابه است. شروع ماجراجویی شما در حالت “history mode” است. در این حالت با کشتن دشمن های نینجا توکن به دست می آورید که باید آنها را جمع آوری کنید. این توکن ها بسیار مهم هستند و در ادامه می توانید از آنها برای آنلاک کردن حالت های دیگر استفاده کنید. روند بازی در تمام حالت ها بسیار پر سرعت است و اصلاً خسته کننده نیست و مطابق با استایل بزن بکش بازی های سامورایی است. فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری کاراکتر ها و جهان بازی خلاقانه و دارای جزئیات فراوانی می باشد. انمیشن ها و افکت های به کار رفته در بازی بسیار شگفت انگیزند و شما را یاد کتاب های کامیک می اندازند. تکمیل کننده همه این ویژگی ها، صداگذاری ها و مخصوصاً افکت های صوتی شمشیر زنی ها است که جذابیت های منحصر به فردی را برای این بازی خلق می کنند. Samurai Story توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.0 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و به یک سامورایی جنگجو و شکست ناپذیر تبدیل شوید!

توجه : در نسخه مود بازی شما حتی با منفی بودن پول هم در فروشگاه می توانید خرید کنید.

تغییرات نسخه v3.9 :

* اضافه شدن حالت جدید



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران