دانلود آخرین نسخه ــ موقعیت یاب و GPS Compass

دسته بندی:

DIGITAL COMPASS GPS SMART TOOLS /U5/ v1.4 – اپلیکیشن قطب نما دیجیتال هوشمند اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

در گذشته ای نه چندان دور تمامی راه های ارتباطی و مسیر ها از طریق قطب نما مشخص می شد. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستگاه های هوشمند قطب نما ها جای خود را به فناوری جی پی اس دادند؛ تکنولوژی ای که بدون نیاز به هیچ گونه دانش و یا تخصص خاصی مسیر را ها یافته و بهترین گزینه ها را پیشنهاد می دهد. با تمامی این تفاسیر همچنان قطب نما ها در شرایط گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند اما باید دانست که این ابزار مسیر یابی نیز دست خوش تغییراتی شده است. امروزه بسیاری از قطب نما های موجود در بازار هوشمند شده و امکانات گوناگونی را علاوه بر مسیر یابی در اختیار کاربران شان قرار می دهند. با توجه به این موضوع قصد داریم در این پست یک نرم افزار فوق العاده را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. DIGITAL COMPASS GPS SMART TOOLS /U5 عنوان یک قطب نما دیجیتال هوشمند می باشد که توسط GPS Dragon توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم این نرم افزار با تکیه بر فناوری جی پی اس امکانات گوناگونی را در قالب یک قطب نما ارائه می دهد. تنها کافی است این استارت اپ را نصب نموده و اسمارت فون خود را به یک مسیر یاب بی نقص تبدیل کنید. تمامی جهات جغرافیایی با دقتی بسیار بالا اندازه گیری می شوند و در لحظه قابل مشاهده هستند. از دیگر ویژگی های پر طرفدار این برنامه می توان به محاسبه طول و عرض جغرافیایی اشاره کرد؛ در این حالت در هر مکانی که باشید جی پی اس موجود سریعا طول و عرض جغرافیایی را اندازه گیری کرده و اعداد را به نمایش می گذارد. سیستم واقعیت افزوده تعبیه شده این امکان را می دهد تا به صورت لحظه ای محل ماهواره ها را تشخیص داده و مسیر حرکت شان را دنبال کنید. تمامی اطلاعات دریافت شده بر اساس داده های ماهواره ای هستند که خود گویایی عملکرد فوق العاده این استارت اپ می باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه DIGITAL COMPASS GPS SMART TOOLS /U5 اندروید :

  • تبدیل دستگاه هوشمند اندرویدی به یک قطب نمای دقیق
  • ارائه اطلاعاتی فوق العاده دقیق بدون هیچ گونه نقصی
  • سیستم نمایش دهنده طول و عرض جغرافیایی به صورت لحظه ای
  • سیستم های مختصات معمول از جمله Lat / Long ،UTM و MGRS
  • تکیه بر سنسور های موجود و فناوری جی پی اس
  • مشاهده مکان دقیق ماهواره ها در حالت واقعیت افزوده
  • عرض یابی سلامت سنسور های اسمارت فون برای تخمین میزان دقت اطلاعات
  • امکان به اشتراک گذاری اطلاعات خاص با دوستان خود در دیگر سیستم عامل ها

اپلیکیشن DIGITAL COMPASS GPS SMART TOOLS /U5 با بهره مندی از مجموعه امکاناتی خاص و متنوع در قالب یک قطب نمای هوشمند توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری منتشر شده که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.4

    • a few bugs have been fixed
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران