دانلود ــ پزشکی و سلامت Notify for Mi Band

دسته بندی:

Notify & Fitness for Mi Band v12.7.4 اپلیکیشن اطلاع رسانی و مدیریت فعالیت های بدنی روی مچ بند هوشمند شیائومی مخصوص اندروید نسخه حرفه ای برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

هر روز که می گذرد، تعداد بیشتری از وسایل ما هوشمند شده و به ثبت اطلاعات ما می پردازند. اولین بار گوشی ها هوشمند شدند و حالا هوشمند شدن،‌ به تلویزیون، ساعت، عینک و … نیز رسیده است. یکی از این وسایل پوشیدنی هوشمند که اخیرا استفاده از آن بسیار معمول شده ، مچ بند هوشمند است. مچ بند هوشمند گجت یا ابزارکی برای پایش فعالیت‌ های بدنی است که به‌ واسطه حسگرهای پیشرفته از قابلیت ‌هایی نظیر شمارش قدم‌ های پیموده ‌شده، اندازه ‌گیری ضربان قلب، محاسبه کالری سوزانده‌ شده، پایش خواب و بسیاری قابلیت‌ های سلامت‌ محور دیگر برخوردار است. برخی مچ بند های هوشمند زمان را هم نشان می‌دهند و در ضمن از قابلیت اتصال به گوشی برخوردارند تا بتوانید نتایج ارزیابی‌ ها را روی اپلیکیشن موبایل نیز دنبال کنید یا اگر برفرض تماس یا پیامکی روی گوشی دریافت کردید، می‌توانید از طریق مچ بند هوشمندتان هم مطلع شوید. کمپانی های بسیاری در جهان وجود دارند که اقدام به تولید مچ بند های هوشمند با انواع قابلیت ها در بازه های قیمتی متفاوت می کنند. کمپانی شیائومی که در چند سال گذشته توانسته جای خود را در بازار موبایل باز کرده و به یکی از پرطرفدارترین سازندگان گوشی های هوشمند تبدیل شده، در ادامه تلاش هایش برای ورود به سایر بازار ها اقدام به تولید مچ بند هوشمند با نام mi band کرده است. این مچ بند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند با بهترین مچ بند های روز دنیا به آسانی رقابت کند. کمپانی شیائومی برای مدیریت این مچ بند، اپلیکیشن اختصاصی خود را توسعه داده است اما همانطور که می توان حدس زد این اپلیکیشن کاربران حرفه ای را راضی نکرد. بنابراین توسعه دهندگان مختلف، اپلیکیشن های خود را برای مدیریت این مچ بند ارائه دادند. امروز با یکی از این اپلیکیشن ها در خدمت شما هستیم. Notify & Fitness for Mi Band عنوان اپلیکیشن برای مدیریت مچ بند هوشمند شیائومی mi band با تمرکز بر اطلاع رسانی و فیتنس مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری OneZeroBit توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی به تمامی اطلاعات موجود در مچ بند دسترسی داشته و مدیریت کاملی بر نحوه انجام فعالیت های بدنی و شاخص های سلامتی خود داشته باشید. این برنامه همچنین نوتیفیکیشن ها را روی مچ بند شما نمایش دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Notify & Fitness for Mi Band اندروید :

  • قابلیت نمایش پیام های واتس اپ، نام تماس گیرنده و … روی مچ بند های Mi Band 2 & 3 & 4
  • آنالیز کامل تمامی جلسات تمرینی شما
  • امکان شخصی سازی عملکرد اکشن ها در Mi Band 2 & 3 & 4
  • امکان تنظیم آلارم های مختلف
  • نادیده گیری نوتیفیکیشن های مزاحم
  • پشتیبانی کامل از از اپلیکیشن های اتوماسیون مثل tasker
  • نمایش گام ها، ضربان قلب، وضعیت خواب و … با جزئیات کامل و دقیق

اپلیکیشن Notify & Fitness for Mi Band یک برنامه کامل برای تمامی دارندگان مچ بند های هوشمند شیائومی است که از امکانات موجود در اپلیکیشن رسمی این کمپانی راضی نیستند و می خواهند از مچ بند خود استفاده بهتری داشته باشند.. Notify & Fitness for Mi Band بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و توانسته است امتیاز 4.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. شما عزیزان هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 12.7.4

    • - Mi Band 6 support
    • - Minor UI improvements
    • - Updated translations
    • - Fixed bugs
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران