دانلود Graphie -49 ابزار حرفه ای مدیریت پیشرفته تصاویر اندروید

دسته بندی:

Graphie v1.4 – اپلیکیشن مدیریت پیشرفته تصاویر مخصوص دستگاه های اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 2.99 دلار برای اولین بار در ایران

Graphie عنوان یک اپلیکیشن حرفه ای برای مدیریت پیشرفته تصاویر اندروید می باشد که توسط Pavel Rekun توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر نگاهی به حافظه ذخیره سازی اطلاعات گوشی های هوشمند کاربران سراسر جهان داشته باشید خواهید دید که هر کاربر به طور متوسط صد ها تصویر مختلف در گوشی خود ذخیره کرده است. این تصاویر می توانند در هر زمینه و با هر موضوعی باشند. اما گاها برخی از آن ها اطلاعاتی را در دل خود جای داده اند که کاربران عادی و یا حتی برخی از کاربران حرفه ای نیز توانایی دسترسی پیدا کردن به آن ها را ندارند. با این وجود برای استخراج و یا تغییر چنین اطلاعاتی نیازمند ابزاری خاص هستیم. Graphie یک نرم افزار فوق العاده برای کاربرانی می باشد که طبق توضیحات فوق قصد دارند به اصلی ترین اطلاعات تصاویر موجود در اسمارت فون شان دسترسی داشته باشند. اصلی ترین ویژگی این اپ توانایی مدیریت اطلاعات EXIF است. به راحتی تمامی اطلاعات مربوط به EXIF را مشاهده نموده و به صورت دستی آن ها را مطابق با نیاز های تان تغییر دهید. گاها برخی از طراحان با دیدن تصاویری این سوال را از خود می پرسند؛ که چه رنگ هایی در این عکس به کار رفته است؟! شاید حرفه ای ترین آن ها تا حدودی بتوانند این رنگ ها را تغییر دهند اما برای تشخیص دقیق تر نیاز به ابزار اختصاصی است. نرم افزار فوق با داشتن یک سیستم حرفه ای به کمک طراحان آمده و اجازه می دهد که تمامی رنگ های موجود در یک تصویر را تشخیص داده و کد آن ها را مشاهده کنند. اطلاعاتی را که نیاز دارید به راحتی جست و جو کرده و بدانید که هر کدام از تصاویر با چه دوربین و یا گوشی هوشمندی به ثبت رسیده اند. اگر شما نیز جزو علاقه مندان به تصاویر هستید بهتر است این برنامه فوق العاده را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Graphie اندروید :

  • چندین گزنه حرفه ای برای استخراج متا دیتا و یا همان اطلاعات EXIF
  • امکان تغییر اطلاعات خاص EXIF به صورت دستی بدون هیچ گونه محدودیتی
  • مشاهده اطلاعات مکانی که تصاویر مورد نظر تان به ثبت رسیده اند
  • گزینه ای برای مشاهده رنگ های به کار رفته در هر تصویر و کد رنگ ها
  • ارائه اطلاعات دوربین و یا گوشی هوشمندی که عکس ها را به ثبت رسانده است
  • چندین تم مختلف برای شخصی سازی محیط برنامه

اپلیکیشن Graphie با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 2.99 دلار منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که همانند همیشه می توانید جدید ترین نسخه این استارت اپ بی نظیر را بدون هیچ گونه محدودیتی از لینک های مستقیم وب سایت پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.4

    • A new minor update adds the ability to open the list of photos in the "Statistics" by clicking on the legend, updates to the design, and many fixes and localization improvements.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران