نسخه کامل و آخر Death Park برای اندروید

دسته بندی:

آپدیت 21 فروردین : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Death Park : Scary Clown Survival Horror Game v1.7.6 Mod – بازی آرکید و ترسناک “پارک مرگ” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Death Park : Scary Clown Survival Horror Game – پارک مرگ: دلقک ترسناک یک بازی جالب و مهیج در سبک آرکید است که با تم ترسناک و دلهره آور طراحی و توسعه داده شده است. استودیوی روسی Euphoria Horror Games سازنده بازی های ترسناک دیگری همچون Antarctica 88 مسئول ساخت و انتشار این بازی برای سیستم عامل اندروید است. Death Park : Scary Clown Survival Horror Game قسمت اول از یک فرانچایز ترسناک آرکید است که در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر قصد معرفی آن را خدمت شما عزیزان داریم. اپلیکیشن برتر این بازی را بعد از تست و بررسی های لازم به شکل تست شده برای دانلود ارائه کرده و آخرین نسخه اش را به همراه یک نسخه مود به صورت مجزا جهت دانلود فراهم آورده است تا باری دیگر علاقه مندان به بازی های آرکید ترسناک را به وجد بیاورد. استودیوی Euphoria Horror Games همانطور که از نامی که دارد پیداست، یک استودیوی فعال در ساخت بازی های ترسناک است. این شرکت با ارائه سری بازی های پارک مرگ قصد دارد تا با شرکت های رقیب همچون Keplerians رقابت کند. بازی Death Park : Scary Clown Survival Horror Game با اقتباس از شخصیت منفی سری فیلم های سینمایی IT ساخته و توسعه داده شده است. اگر این سری از فیلم ها را دیده باشید حتماً می دانید که شخصیت ترسناک آن یک دلقک بدشکل و وحشتناک به نام Pennywise است که تخصصش شکار کردن کودکان است.

حالا در بازی Death Park : Scary Clown Survival Horror Game شاهد یک شبیه سازی از این فیلم سینمایی هستیم که با سبکی متفاوت طراحی و توسعه پیدا کرده است. این بار شما در نقش یک بیننده، بلکه در نقش شخصیت اصلی بازی هستید و می بایست در شرایطی به شدت استرس زا و ترسناک، برای نجات خودتان تلاش کنید. شما در نقش شخصی هستید که در نیمه شب مسیر بازگشت به خانه را گم کرده و وارد یک شهر بازی متروکه می شود. در این شهر بازی که سال هاست متروکه شده و ورود به آن ممنوع است، یک سیرک قدیمی و عجیب وجود دارد. در این سیرک یک دلقک وجود دارد که سال های سال است در آن فعالیت می کند. این دلقک چندین سال پیش به یک قاتل مخوف تبدیل می شود و شکل و شمایل او از یک دلقک بامزه سیرک به یک دلقک بسیار دلهره آور و بدشکل تبدیل می شود و شروع به شکار و قتل انسان ها و به خصوص کودکان می کند و به همین خاطر مسئولین شهر بازی، این مجموعه را تعطیل کردند. حالا شما به عنوان یکی از افرادی که از هیچ چیز اطلاع ندارد وارد این شهر بازی تسخیر شده می شوید و در آن گیر می افتید. حس کنجکاوی شما باعث می شود تا به مکان هایی بروید که نباید بروید! متأسفانه دلقک ترسناک این شهر بازی متوجه حضور شما شده و برای پیدا کردن شما در نقاط مختلف این شهر بازی گشت می زند. شما برای فرار و نجات جان خود باید راه خروج را پیدا کنید؛ اما پیدا کردن راه خروج سخت تر از چیزی است که تصور کنید. این دلقک برای اینکه شما نتوانید به راحتی از این محل فرار کنید، شروع به قرار دادن پازل ها و معماهای گوناگون کرده تا او فرصت کافی برای پیدا کردنتان را داشته باشد. در بازی Death Park : Scary Clown Survival Horror Game باید تمام تمرکز خود را روی دو بخش اصلی بگذارید. بخش اول پیدا کردن معماها، سرنخ ها و حل کردن پازل ها است تا در نهایت بتوانید راه خروج را پیدا کنید اما بخش دوم، پنهان شدن از دست دلقک ترسناک است! فراموش نکنید که او به صدا حساس است و وقتی به محلی که شما هستید نزدیک شود باید خودتان را پنهان کرده و هیچ حرکتی نداشته باشید تا او نتواند شما را پیدا کند. آیا موفق به فرار از این شهر بازی متروکه می شوید؟ پس همین حالا Death Park : Scary Clown Survival Horror Game را دانلود کنید و این ماجراجویی ترسناک را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با بازی می توانید تصاویر اسکرین شات و ویدئوی تریلر بازی را ببینید و سپس از بخش دانلود سنتر اپلیکیشن برتر اقدام به دانلود آخرین نسخه بازی به صورت معمولی یا مود شده کنید.

توجه : در نسخه مود بازی شما طلا خرج کنید، بجای کم شدن زیاد می شود.



  • تغییرات نسخه 1.7.6

    • Friends, this time we fixed minor bugs.
    • Enjoy the game and be healthy! We welcome every new friend!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران