دانلود نسخه کامل LifeAfter

دسته بندی:

LifeAfter: Night falls v1.0.145 – بازی ماجرایی و گرافیکی “زندگی پس از این: شبانگاه” برای اندروید نسخه ای بازسازی شده از بازی انقلابی LifeAfter با ویژگی های جدید تست شده با اجرای آنلاین

LifeAfter: Night falls – زندگی پس از این: شبانگاه نام یک بازی بازسازی شده از عنوان LifeAfter با گرافیک مثال زدنی است که توسط استودیوی X.D. Global که یکی از شرکت های همکار و وابسته به کمپانی NetEase است تولید و به شکل رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی به انتشار رسیده است. اگر با بازی اصلی یعنی LifeAfter آشنا باشید، در نگاه اول هیچ تفاوتی بین این دو بازی پیدا نمی کنید. درواقع تمام ماهیت، خط داستانی و ماجراهای بازی LifeAfter: Night falls به دنبال نسخه اصلی بازی پیگیری شده است و به نظر می رسد از لحاظ داستانی، Night falls ماجراهای چند سال بعد از قسمت اول را دنبال می کند. حتی سازنده این بازی از توضیحات نسخه اصلی استفاده کرده و به نکته خاصی در مورد تفاوت های این دو نسخه اشاره نکرده است. همچنین باید گفت که از لحاظ ساختار داخلی، گرافیک، گیم پلی و سبک کلی بازی نیز تفاوتی در این دو بازی دیده نمی شود. البته LifeAfter: Night falls با بهینه سازی های خاص و البته چند بخش و ویژگی جدید عرضه شده است. اولین تفاوت اصلی این دو بازی در بحث ماهیت داستانی بازی است که در نسخه Night falls بیشتر ماجراها و اتفاقات اصلی بازی در شب رخ می دهد. به جز این موارد باید گفت که بارزترین تغییر صورت گرفته در این بازی، جایگزین شدن شخصیت های جدید و ماجراهای مخصوص به آن هاست. در بازی زندگی پس از این: شبانگاه شما قرار است تا در نقش چند شخصیت مختلف جدید یک ماجراجویی مهیج و متفاوت را در یک دنیای نابود شده به دست زامبی ها تجربه کنید.

در بازی LifeAfter: Night falls شما باید به دنیایی تسخیر شده توسط زامبی های هوشمند و پیشرفته بروید و در شرایطی سخت برای بقاء تلاش کنید. این بازی هم درست مثل دیگر بازی های معروف استودیوی NetEase با ماهیت تلاش و بقا و در سبکی مشابه بازی های بتل رویال تولید شده است. می توان گفت که تقریباً تمام بخش های این بازی شامل نوعی تلاش برای بقاء بازیکنان است. شما به یک دنیای پسا آینده، جایی که در نقاط مختلف آن زامبی های مرگباری وجود دارند خواهید رفت. اگر به این زامبی ها نزدیک شوید شما نیز ممکن است به یکی از آن ها تبدیل شوید! وظیفه اصلی شما قبل از هر چیز ساخت و مدیریت یک سرپناه مجهز است. شما باید این مکان را توسعه داده و دور تا دور آن را با دیوار بپوشانید تا زامبی ها نتوانند وارد آن شوند. اما به هر حال باید برای شرایط سخت هم آماده باشید چون ممکن است حجم عظیمی از زامبی ها به سمت سرپناه شما حمله کرده و بالاخره از دیوارها عبور کنند. در این حالت باید سلاح های خود را برداشته و تا می توانید به شکار زامبی ها بپردازید تا نه تنها تهدیدات ایجاد شده را خنثی کنید، بلکه با نابود کردن آن ها امتیاز و منابع به دست بیاورید. بازی LifeAfter: Night falls به نوعی یک عنوان جهان باز است. شما می توانید به مکان های گوناگون بروید و با جمع آوری منابع با ارزش برای خودتان غذا تهیه کنید یا آیتم های کاربردی بسازید. همچنین در این بازی تلاش زیادی برای تعامل بازیکنان به صورت آنلاین صورت گرفته شده است. شما می توانید با همکاری دیگران به یکدیگر در بخش های مختلف کمک کنید. بازی زندگی پس از این: شبانگاه در مدتی کوتاه توانست از مرز 500 هزار دانلود در گوگل پلی عبور کرده و امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند. همینک می توانید آخرین آپدیت رسمی این بازی را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید.

توجه: برای اجرای صحیح، زبان دستگاه خود را انگلیسی کنید. همچنین ممکن است برای اتصال به سرور بازی نیاز به تغییر IP داشته باشید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.xdg.and.eu.lifeafter را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0.145

    • 1)Caravan 101 New Events
    • 2)Fixed a few bugs
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران