دانلود Cover Strike 3D Team Shooter بازی اکشن کاور استرایک اندروید مود

دسته بندی:

Cover Strike – 3D Team Shooter v1.5.68 Mod – بازی اکشن محبوب کاور استرایک اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود باز بودن تفنگ ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Cover Strike – 3D Team Shooter – کاور استرایک عنوان یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Top Actions برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم ۲ بازی دیگر در ژانر اکشن و سبک شوتر اول شخص با نام های Cover Hunter – 3v3 Team Battle و Critical Action :Gun Strike Ops – Shooting Game منتشر کرده است و نشان داده که کار خودش را بلد است. بنابراین اگر قصد دارید یک بازی هیجان انگیز شوتر اول شخص را امتحان کنید مطمئن باشید از انتخاب Cover Strike – 3D Team Shooter پشیمان نمی شوید، در حقیقت با احتمال قوی می توانیم بگوییم این بازی را در لیست بازی های مورد علاقه خودتان هم قرار خواهید داد! در تاریخ بازی های موبایلی، بازی های شوتر زیادی منتشر شده اند که اگر بخواهیم به سراغ لیست آنها برویم می توانیم بازی های خوش نام و آوازه زیادی را معرفی کنیم. اما در میان تمام آنها، یک بازی وجود دارد که برای بسیاری از گیمر ها شناخته شده تر است. Counter Strike عنوان یک بازی شوتر کلاسیک و نام آشناست است که بسیاری از گیمر های هاردکورد ساعت ها وقت خودشان را در گیم نت ها به پای این بازی گذرانده اند. Cover Strike که حتی نام آن هم شباهت بسیار زیادی با Counter Strike دارد در واقع اقتباسی از همان بازی است و سعی دارد با ارائه یک گیم پلی یونیک خاطرات گیمر ها را مجدداً‌ زنده کند.

بازی اکشن Cover Strike – 3D Team Shooter فوق العاده جذاب است و مهارت های تیراندازی هر گیمری را به چالش می کشد. در هر مرحله از بازی وارد یک محیط می شوید و باید سعی کنید به همراه تیم خودتان، تیم حریف را شکست دهید. بدیهی است، کنترل کاراکتر اصلی بازی یکی از موارد مهمی است که باید دقت زیادی به آن داشته باشید و در شرایط مختلف با حرکت کردن بین موانع حالت های دفاعی و هجومی به خود بگیرید. اسلحه های متنوع و گوناگونی در بازی وجود دارد که با پیش روی در مراحل بازی می توانید اسلحه های جدید را آنلاک کنید و یا اسلحه های فعلی خود را ارتقاء دهید. هر کدام از اسلحه ها قابلیت های خاص و منحصر به فردی دارند که به همراه چاشنی سرعت عمل و دقت نشانه گیری شما می توانند در رویارویی با تیم حریف بسیار مؤثر باشند. این اسلحه ها شامل اسلحه های تک تیرانداز، کلاشنیکف، شاتگان، ماشین گان، آر پی جی، و بساری اسلحه ها و همچنین تجهیزات دیگر باشند که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. گرافیک بالا و تحسین برانگیز بازی یکی از ویژگی های مثبت Cover Strike – 3D Team Shooter است که بر جذابیت های بازی می افزاید. کاراکتر ها، اسلحه ها، و جهان بازی طراحی هنری خارق العاده ای دارند و در طراحی آنها توجه ویژه ای به جزئیات شده است.صداگذاری ها بی نظیر هستند و تمام افکت های صوتی شامل صدای کاراکتر ها و صدای اسلحه ها و صدا های محیطی به خوبی کار شده اند. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد ها به راحتی از طریق دکمه های مجازی اکشن و جوی استیک مجازی انجام می شوند. Cover Strike – 3D Team Shooter توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و با بیش از 10.000.000 دانلود مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار بگیرد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش و بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های اپلیکیشن برتر دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.5.68

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران