دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Tangle Master 3D

دسته بندی:

Tangle Master 3D v27.1.0 Mod – بازی پازلی و سرگرم کننده “استاد باز کردن گره” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Tangle Master 3D – استاد باز کردن گره یک بازی جالب و خیلی سرگرم کننده است که در عین اینکه با ایده ای ساده ساخته شده اما بسیار خلاقانه و جالب است. این بازی زیبا را استودیوی Rollic Games کشور ترکیه ساخته و به شکل رایگان در گوگل پلی به انتشار رسانده است. این بازی به صورت رایگان عرضه شده اما دارای قابلیت پرداخت های درون برنامه ای است. اپلیکیشن برتر همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی آن را تهیه و به همراه یک نسخه مود شده جهت دانلود عرضه کرده است. بازی Rollic Games یک عنوان کم حجم و در عین حال ساده و بسیار سرگرم کننده است که شاید در ابتدا خیلی پیش پا افتاده به نظر برسد اما این بازی به نوبه خود می تواند حسابی چالش برانگیز باشد. در بازی Tangle Master 3D شما وظیفه دارید تا در هر مرحله از بازی معماها و پازل هایی که به شکل طناب های گره خورده به هم هستند را حل کنید و این گره ها را باز کنید. وقتی تمام گره ها را باز کردید آن مرحله تمام می شود. کلیت بازی به همین منوال ادامه پیدا می کند اما مراحل ابتدایی بازی خیلی ساده و بسیار راحت هستند. کافیست چند مرحله از بازی Tangle Master 3D را که بگذرانید کم کم شرایط سخت و چالش برانگیز آن ظاهر می شوند.

در Tangle Master 3D همه چیز فانتزی و ساده طراحی شده است. هر مرحله از بازی نهایتاً چند دقیقه به طول می انجامد که البته به توانایی های شما در درک و حل پازل ها بستگی دارد. گیم پلی بازی خیلی ساده است و انجام آن با انتخاب طناب ها و تغییر جای آن ها صورت می گیرد. با شروع هر مرحله از بازی چند طناب به صورت گره خورده در کنار هم قرار گرفته اند. در ابتدا این طناب ها دو عدد هستند اما هرچه بیشتر بازی را دنبال کنید تعداد آن ها بیشتر می شود و به دنبال آن سختی بازی نیز افزایش پیدا می کند. هدف اصلی شما در Tangle Master 3D جدا سازی این طناب ها از یکدیگر است به طوری که هر کدام به صورت مستقیم از بخش بالا به قسمت پایینی متصل باشند. بازی نیاز به تمرکز خاصی دارد که البته بعد از چند دست بازی می توانید قلق آن را متوجه شوید. با انجام هر بازی می توانید امتیاز و پول به دست بیاورید. اگر در زمان سریع تر هر مرحله از بازی را به اتمام برسانید امتیاز به دست آمده نیز بیشتر می شود. سپس با کمک سکه های به دست آمده می توانید آیتم های بازی را شخصی سازی کرده و مدل های گوناگونی را آنلاک کنید. همچنین با کمک این سکه ها می توانید مراحلی که خیلی سخت هستند را رد یا Skip کنید. گرافیک بازی Tangle Master 3D رنگارنگ و فانتزی است و مدل سازی های آن واقع گرایانه و سه بعدی هستند. حجم نهایی بازی استاد باز کردن گره به نسبت خیلی دیگر از بازی های موبایلی دیگر به مقدار قابل توجی کمتر است و همین مسئله باعث می شود تا این بازی با بهینه سازی های خوبی همراه باشد. اگر به دنبال یک عنوان آرامش بخش و تفننی هستید و در عین حال می خواهید که کمی ذهن خود را به چالش بکشید، Tangle Master 3D را از دست ندهید و همین الآن آن را به صورت تست شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید. این بازی تا به امروز بیشتر از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی به نام خود به ثبت رسانده است.



  • تغییرات نسخه 27.1.0

    • - New boosters, new map, new challenges and new levels are here!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران