نسخه کامل و آخر Trucker Path برای اندروید

دسته بندی:

Trucker Path: Truck GPS Truck Stops Weigh Stations v5.6.2 – اپلیکیشن جی پی اس و مسیریاب اختصاصی کامیون مخصوص اندروید نسخه اشتراکی و کامل برنامه برای اولین بار در وب سایت های فارسی زبان

Trucker Path: Truck GPS Truck Stops Weigh Stations عنوان یک اپلیکیشن جی پی اس اختصاصی کامیون ها می باشد که توسط Trucker Path توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. جی پی اس ها جزو پر طرفدار ترین نرم افزار هایی هستند که کاربران اسمارت فون ها به طور روزانه از آن ها استفاده می کنند. اگر اندکی واقع بین باشیم دنیای امروزه بدون وجود جی پی اس ها معنی ندارد. ما به کمک این فناوری نه تنها می توانیم فرآیند های مسیریابی را آسان کنیم بلکه قادر خواهیم بود که در شرایط بحرانی نظیر دزدیده شدن وسایل نقلیه و یا حتی پیدا کردن موقعیت ماهواره ها نیاز های مان را برطرف کنیم. اگر نگاهی به مارکت اندروید داشته باشید مسیریاب های مختلفی بر اساس gps دیده می شوند که در صدر لیست محبوب ترین آن ها می توان به waze و یا Google Map اشاره کرد. علاوه بر کمک در مسیریابی، این استارت اپ ها ویژگی های مختلف دیگری را نیز در اختیار ما قرار می دهند؛ اما با یک بررسی ساده می توان فهمید که بسیاری از این ویژگی ها تنها زمانی کاربرد دارند که شما از یک ماشین شخصی برای مسافرت های تان استفاده کنید! به عنوان مثال پارکینگ های معرفی شده بر روی این نقشه های آنلاین تنها مختص به ماشین های به اصطلاح سواری می باشد و اگر شما جزو رانندگان ماشین های سنگین باشید نمی توانید از این خدمات استفاده کنید. از طرفی کامیون ها در بسیاری از موارد نمی توانند به برخی از جاده ها بروند؛ زیرا عبور و مرور کامیون از برخی بزرگراه ها و یا جاده ها کاملا غیر قانونی است. با این وجود اگر جزو رانندگان ماشین های سنگین هستید پس باید به دنبال یک اپ اختصاصی باشید. اپلیکیشن Trucker Path: Truck GPS Truck Stops Weigh Stations بدون شک همان چیزی است که به دنبالش هستید. این جی پی اس و مسیریاب هوشمند به گونه ای خاص تنها برای رانندگان کامیون ها طراحی شده و اطلاعاتی که در اختیار کاربرانش قرار می دهد تنها مختص به این دسته از راننده ها می باشد.

مسیریابی هوشمند رانندگان کامیون به وسیله Trucker Path: Truck GPS Truck Stops Weigh Stations

اگر توضیحات فوق را با دقت خوانده باشید ما به نکته ای خاص اشاره کردیم! متاسفانه رانندگان کامیون در برخی از موارد نمی توانند از جاده های خاصی عبور کنند؛ زیرا در بسیاری از جاده های حادثه خیز عبور ماشین های سنگین ممنوع می باشد. با این وجود گاها دیده می شود که رانندگان کامیون ها در هنگام استفاده از مسیریاب های عادی دچار مشکلاتی می شوند! نرم افزار Trucker Path: Truck GPS Truck Stops Weigh Stations با طراحی اختصاصی خود به رانندگان کامیون ها اجازه خواهد داد که بهترین و کوتاه ترین مسیر ها را یافته، تا بتوانند فعالیت های کاری خود را هر چه سریع تر به پایان برسانند. تیم توسعه دهنده این اپ هوشمند به طور مستمر اطلاعات را به روز رسانی کرده و هر گونه تغییر را در کوتاه ترین زمان ممکن بر نقشه ها اعمال می کند.

به روز رسانی اطلاعات به صورت real time

امکاناتی که در دل برنامه Trucker Path: Truck GPS Truck Stops Weigh Stations قرار دارند، بسیار گسترده هستند. به غیر از مسیریابی از جمله پر طرفدار ترین آن ها می توان به یافتن پارکینگ های اختصاصی ماشین های سنگین اشاره کرد. خب بالطبع گاها برخی از این پارکینگ ها شبانه روزی نبوده و یا اینکه ظرفیت کافی برای نگهداری از کامیون شما را ندارند! همین موضوع شرایطی را فراهم ساخته است که اطلاعات این نرم افزار به نوعی خاص کاربر محور شوند. نه تنها تیم توسعه دهنده و تیم پشتیبانی اطلاعات را به روز رسانی کرده، بلکه در بسیاری از مواقع کاربران و رانندگان کامیون ها قادر خواهند بود که با ارسال درخواستی هر گونه تغییراتی را در مکان های نمایش داده شده روی نقشه ایجاد نمایند.

نمایش جایگاه اندازه گیری وزن بار

کامیون ها در برخی از موارد نیاز دارند که به طور مداوم و پس از طی کردن مسافت هایی خاص به جایگاه هایی مشخص رفته و وزن بار خود را محسابه کنند. همانند مثالی که در توضیحات قبل به آن اشاره کردیم، ممکن است این جایگاه ها تعطیل بوده و یا آماده پذیرش کامیون نباشند. شما عزیزان قادر خواهید بود که به کمک نرم افزار Trucker Path: Truck GPS Truck Stops Weigh Stations بهترین و خلوت ترین جایگاه های اندازه گیری بار را شناسایی کرده و نیاز های تان را به سرعت برطرف نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Trucker Path: Truck GPS Truck Stops Weigh Stations اندروید :

  • مسیریابی اختصاصی برای کامیون ها و ماشین های سنگین
  • کمک به دسترسی اطلاعات شرایط آب و هوایی مناطق مختلف
  • پیدا کردن خلوت ترین جایگاه های سوخت در اطراف شما
  • ارائه اطلاعاتی کامل در ارتباط با پارکینگ های ماشین های سنگین
  • یافتن بهترین رستوران ها برای استراحت در طول مسیر رانندگی
  • نمایش لیستی از جایگاه های اندازه گیری وزن بار کامیون ها
  • گزینه ای فوق العاده برای یافتن پیشنهاد های کاری! ( فعال در ایالات متحده )
  • به روز رسانی اطلاعات در زمان واقعی و یا به اصطلاح real time
  • انجمنی تخصصی برای ارتباط با دیگر رانندگان کامیون در سراسر جهان
  • تعیین نقشه راه همراه با مشخص کردن زمان های خاص برای استراحت و یا سوخت گیری

اپلیکیشن Trucker Path: Truck GPS Truck Stops Weigh Stations با داشتن قابلیت هایی خاص و کاربردی برای رانندگان کامیون در سراسر جهان توانسته است با میلیون ها دانلود از سراسر جهان امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اشتراکی و مود این مسیریاب اختصاصی را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 5.6.2

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران