دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دسته بندی:

Elements KWGT v5.6 – اپلیکیشن مجموعه ویجت های خاص و آماده KWGT اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.49 دلار برای اولین بار در ایران

شخصی سازی محیطT یکی از قابلیت های اصلی اندروید به شمار می رود. این ویژگی به قدری گسترده است که هیچ یک از سیستم عامل ها توانایی رقابت با آن را ندارند و در این زمینه می توان اندروید را یک سرو گردن بالاتر دید. شاید یکی از مواردی که باعث شده، امروزه سهم بیشتر بازار را دستگاه های اندرویدی به خود اختصاص دهند همین امکانات باشد. چندین گزینه مختلف برای شخصی سازی محیط و اینترفیس در دسترس کاربران قرار دارد که یکی از آن ها را می توان ویجت ها دانست. ویجت ها که یکی از جذاب ترین ویژگی های اندروید به شمار می رود به کاربران اجازه خواهند داد که بدون نیاز به نصب برنامه های سنگین و یا حتی اجرای آن ها نیاز های خود را به سادگی هر چه تمام تر برطرف سازند. در سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض ویجت های گوناگونی در دسترس می باشد که هر کدام شان نیاز های کاربران را در زمینه هایی خاص برطرف می کند. از طرفی بسیاری از توسعه دهندگان برای افزایش امکانات کاربر، ویجت هایی را طراحی می کنند که ما می توانیم از آن ها در صفحه نمایش اصلی و یا حتی لاک اسکرین استفاده کنیم! اما نکته ای که حائز اهمیت است عدم توانایی کاربران در ویرایش ویجت ها به صورت پیش فرض می باشد! همان طور که اشاره کردیم کاربران اندرویدی در حالت پیش فرض قادر به ایجاد تغییرات در ویجت ها نیستند اما یک نرم افزار بی نظیر به اسم KWGT در این زمینه وجود دارد. این استارت اپ که در پست های گذشته آن را معرفی کرده ایم به شما عزیزان کمک می کند که به سادگی هر چه تمام تر ویجت های دلخواه خود را با مجموعه ای از ابزار ویرایشی ایجاد کرده و نهایت بهره را از این طرح های اختصاصی ببرید. گسترش استفاده کاربران از KWGT باعث شده است که برخی از توسعه دهندگان ویجت هایی آماده را برای این اپ ایجاد کرده و منتشر سازند. به همین دلیل قصد داریم که همانند همیشه شما را با مجموعه ویجت هایی آماده آشنا کنیم. Elements KWGT عنوان مجموعه ای از ویجت های خاص و آماده KWGT می باشد که توسط Droid Beauty توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این نرم افزار به چندین ویجت آماده و از پیش طراحی شده در KWGT دسترسی پیدا می کنید که متناسب با نیاز های تان قادر به بهره مندی از آن ها خواهید بود. ویجت های عرضه شده در این استارت اپ کارایی مختلفی دارند که انتخاب آن ها تنها به کاربر بستگی دارد. تنها کافی است ویجت را انتخاب کرده و آن را فعال نمایید. تنظیمات مقیاس، شرایطی را فراهم می سازد که اندازه ویجت ها را تغییر داده و بنابر میزان اندازه نمایشگر گوشی خود آن ها را انتخاب کنید.

اپلیکیشن Elements KWGT با ارائه مجموعه ای از ویجت های آماده و خاص توسط توسعه دهنده خود با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 5.0 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت کرده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 5.6

    • Update 5.3 is here! What's new?
    • - 1 completely new widget
    • - widget 34 with slightly changed formulas and fixed bugs
    • - widgets 10 & 121 redesigned
    • - 151 widgets in total (woohooo!)
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران