دانلود نسخه جدید و آخر Cash, Inc.

دسته بندی:

Cash, Inc. Money Clicker Game & Business Adventure v2.3.27 Mod – بازی کلیکی محبوب آندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای انلاین

Cash, Inc. Money Clicker Game & Business Adventure بازی جالب، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه ساز از استودیوی بازی سازی Alegrium برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که من و شما می دانیم، همه زندگی پول نیست ؛ بعضی وقت ها معروفیت از پول هم مهم تر می شود! شما در بازی Cash, Inc. Fame & Fortune Game قادرید معروفترین تاجر دنیا شوید و ببینید چگونه فوق ستاره های دنیا برای آن که شریک شما شوند با هم رقابت می کنند! بازی Cash, Inc اساسا یک بازی کلیکی است و این یعنی برای پولدار شدن کافی است دست از لمس کردن پیاپی صفحه نمایشگر برندارید! شما می توانید شرکت های بیشتری تاسیس کنید و کسب و کارهای بیشتری راه بیندازید تا پولتان را چند برابر کنید! افراد مختلف را استخدام کنید، با فوق ستاره ها شریک شوید و از داشتن یک بازی جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان لذت ببرید!

بازی Cash, Inc. Money Clicker Game & Business Adventure بر اساس هزاران رای توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند که خود نشان از استقبال عالی ان است! بازی Cash, Inc. Money Clicker Game & Business Adventure توسط ما تست شده و به صورت انلاین و نیاز به اینترنت اجرا شده است و شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید یکی از فایل های نصبی اصلی و یا مود بازی را از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.3.27

    • Cash, Inc. News!
    • GAME IMPROVEMENT & BUG FIXES
    • We've improved the game performance so you can have a smoother gaming experience.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران