جدیدترین نسخه CarSafetyCheck

دسته بندی:

Car Safety Check v1.4.3 Mod – بازی تست امنیت خودرو اندروید نسخه معمولی نسخه مود (حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Car Safety Check نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی GameOn Production برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی GameOn Production پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی موفقی دارد. Car Safety Check هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی متفاوت،‌ تجربه سرگرم کننده ای را برای علاقه مندان به بازی های سبک ماشین سواری به ارمغان بیاورد. اما این بازی در واقع یک بازی ماشین سواری نیست. شما در این بازی کنترل یک ماشین را به عهده دارید اما مانند بازی های ماشین سواری مسابقه ای برای انجام دادن ندارید. دقیقاً مثل دنیای واقعی که ماشین ها از لحاظ امنیت تست می شوند، در این بازی هم شما باید ماشین ها را از لحاظ امنیت تست کنید و آزمایش های مختلف روی آنها انجام دهید. انواع و اقسام ماشین ها و انواع و اقسام تست های امنیتی در این بازی وجود دارد و Car Safety Check از لحاظ تنوع گیم پلی چیزی کم ندارد. اما شاید این بازی بیشتر برای افرادی مناسب باشد که با بازی های ماشین سواری میانه خوبی ندارند. چراکه در این بازی زمانی پاداش دریافت می کنید که بتوانید به صورت عمدی ماشین های بیچاره را درب و داغان کنید و آنها را به بی رحمانه ترین شکل ممکن نابود کنید.

در بازی Car Safety Check هم نیاز است ماشین تان را در یک سرعت سرسام آور به جلو هدایت کنید، اما نه برای سبقت گرفتن از رقیبان تان، بلکه برای برخورد کردن با یک مانع و چپ کردن ماشین تان. هرچقدر هم که بتوانید ماشین ها را با قدرت بیشتر به مانع ها بزنید پاداش بیشتری دریافت می کنید و می توانید مراحل جدید تری را آنلاک کنید. یک نکته جالب در مورد Car Safety Check این است که تست خودرو در بازی به صورت واقع گرایانه به کار گرفته نشده است و بیشتر جنبه تفننی دارد. بعد از به دست آوردن پاداش، شما قادر خواهید بود قطعات جدیدی مثل لاستیک، رینگ، بدنه، و… خریداری کنید و ماشین ها را تغییر دهید. اما همچنین می توانید خلاقیت به خرج دهید و ماشین های عجیب و غریب هم بسازید. مثلاً این امکان برای شما وجود دارد که به سیم آخر بزنید و جلوی یک ماشین را به پشت یک هلیکوپتر متصل کنید و یک ماشین دیوانه وار برای تست امنیت بسازید. تمام این موارد، در کنار گرافیک خوب و صداگذاری های عالی، باعث می شوند تا Car Safety Check به یک بازی ایده آل برای گذاران اوقات فراغت تبدیل شود. Car Safety Check امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده و با بیش از 1.000.000 دانلود مورد استقبال گیمر ها از سراسر جهان قرار گرفته است. از این رو، تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی همه تبلیغات آزار دهنده بازی حذف شده اند.



  • تغییرات نسخه 1.4.3

    • Bug fixes and improvements
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران