نسخه جدید و کامل Nobodies

دسته بندی:

Nobodies v3.5.70 – بازی جنایی و بسیار جالب “پاکسازی صحنه جرم” برای اندروید نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 2.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

Nobodies – پاکسازی صحنه جرم یک بازی فوق العاده جالب و نوین با ایده ای جدید و خیلی خاص است که توسط استودیوی آرژانتینی Blyts تولید و با قیمت 2.99 دلار برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی به انتشار رسیده است. استودیوی Blyts به خاطر تولید و انتشار بازی های خلاقانه و خوش ساخت خود همانند Animaze ، Greedy Spiders و بازی جالب Infamous Machine معروف شده است. این استودیو سال ها پیش یک بازی با نام Nobodies منتشر کرده بود که مدت ها خبری از آن نبود. حالا بعد از چند سال استودیوی Blyts نسخه ای بازسازی شده از آن را طراحی کرده و با ویژگی ها و مراحل جدید آن را در قالب یک بازی پولی منتشر کرده است. مفتخریم که اعلام کنیم اپلیکیشن برتر اولین وب سایت ایرانی منتشرکننده بازی Nobodies می باشد. شما می توانید از انتهای همین مطلب آخرین نسخه رسمی این بازی را به صورت خریداری شده دریافت کنید. بازی Nobodies همانطور که در ابتدای متن نیز گفته شد یک عنوان نوین و خاص می باشد. ایده داستانی این بازی چیزیست که احتمالاً در هیچ عنوان دیگری آن را ندیده اید. ماجراهای این بازی به مأموریت های مخفی یک سازمان ضدتروریستی دولتی مربوط است. اعضای این سازمان طی مأموریت های مختلف، اعضای یک گروه تروریستی به نام Q100 را هدف قرار داده و همه آن ها را به صورت مخفیانه به قتل رسانده است. این گروه تروریستی با ساخت و پخش سلاح های شیمیایی جان صدها انسان را در دنیا گرفته اند. این مأموریت ها در نقاط مختلفی صورت می گیرد و حالا ده ها اما شما در این میان چه کسی هستید؟ وظیفه و هدف شما در این اتفاقات چیست؟

در بازی Nobodies شما نه در نقش یک قهرمان هستید، نه در نقش یکی از مأموران این سازمان مخفی و نه در نقش یک گزارشگر یا هرچیز دیگری که فکرش را کنید! شما در نقش یک تیم پاکسازی هستید که وظیفه آن ها پاکسازی شواهد در صحنه های جرم است! بعد از اینکه مأمورین و قاتلین اهداف خود را نابود کردند، نوبت شما فرا می رسد تا بدن اجساد را پنهان کرده و صحنه جرم را با از بین بردن مدارک و شواهد پاکسازی کنید تا هیچکس متوجه اتفاق افتاده در آن مکان نشود! اما کار شما خیلی هم ساده نیست. درواقع مسئولیت اصلی شما دو قسمت است. یکی شناسایی محل خلافکاران و تروریست ها و اطلاع دادن آن به اعضای سازمان و دیگری پاکسازی محل جرم از هر مدرک و سرنخی که می تواند خبر از اتفاقات آن مکان بدهد. مأموریت های شما همگی شامل پازل ها و معماهای گوناگونی می باشد. این معماها ممکن است به شکل بازی های پازلی، مراحل اشیای مخفی و یا معماهای فیزیکی باشد. هر مرحله و مأموریت شامل چند پازل و قسمت مختلف است. درواقع شما باید با حل کردن پازل ها به بخش اصلی برسید و مراحل و مأموریت ها را به پایان برسانید. اما نکته جالب اینجاست که هر مرحله را می توان از چندین روش حل کرد. به نقل از سازنده بازی، هر مرحله مکانیزم های خاصی دارد که می توان از روش های مختلف آن ها را کشف و معماهای آن را حل کرد. جالب است بدانید که رخدادها و جریانات بازی Nobodies از روی وقایع و حادثه های واقعی در دهه 50 و 60 میلادی ساخته شده است. بازی از لحاظ گرافیکی با طراحی های بسیار خارق العاده ای ساخته شده است. همه مراحل با نقاشی های دستی طراحی شده اند. در این بازی می توانید ده ها صحنه جرم مختلف را از نزدیک تجربه کرده و با یک بازی بسیار خاص و جذاب مدت ها سرگرم شوید. نسخه خریداری شده بازی Nobodies هم اکنون به صورت تست شده و رایگان از اپلیکیشن برتر قابل دریافت می باشد. گفتنی است که Nobodies تا به امروز امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را در گوگل پلی به دست آورده است.

تغییرات نسخه ی v3.5.70 :

* برای این نسخه تغییراتی ذکر نشده .



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران