دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Chicago Tribune

دسته بندی:

Chicago Tribune v6.1.4 برنامه ای برای دسترسی به مطالب و اخبار روزنامه شیکاگو تریبون در دستگاه های اندرویدی نسخه اشتراکی برنامه – درخواستی شما عزیزان

روزنامه ها یکی از منابع اصلی دریافت خبر در سیصد سال اخیر بوده اند. روزنامه ها دلیل اصلی رشد دموکراسی و گردش آزاد اطلاعات در بسیاری از کشور های مدرن امروزی شده اند چرا که روزنامه عموم مردم را از وضعیت کشور، وقایع سیاسی،‌ اقتصادی و …. آگاه می کردند و اخبار مهم کشور را بین مردم جامعه پخش می نمودند. یکی از کشور هایی که روزنامه در آن سابقه بسیاری دارد، ایالات متحده آمریکاست. از زمان تاسیس این کشور تا به امروز، روزنامه ها همواره دارای رونق و خوانندگان میلیونی بوده اند. برخی از بزرگترین روزنامه های جهان مثل وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و … در این کشور به وجود آمده و انتشار می یابند. یکی از پر تیراژ ترین روزنامه های آمریکا روزنامه محلی شیکاگو تریبون است. این روزنامه در سال 1847 تاسیس شده است. هدف و شیوه کاری این روزنامه از ابتدا ارائه حقایق و اخبار مهم به صورت روزانه بوده است و برای همین هم در طول تاریخ طولانی خود بار ها موفق به دریافت معتبر ترین جایزه روزنامه نگاری، یعنی جایزه پولیتزر شده است. شیکاگو تریبون پرچمدار یک گروه رسانه ای بزرگ است که علاوه بر روزنامه شیکاگو تریبون، نشریه های Daily Southtown, Post-Tribune, Naperville Sun, Lake County News-Sun, The Beacon-News و Courier-News را نیز منتشر می کند. با ظهور اینترنت و وب بسیاری از روزنامه های کاغذی به انتشار مطالب خود در اینترنت و توقف انتشار به صورت کاغذی روی آوردند، در همین راستا شیکاگو تریبون نیز وبسایت خود را راه اندازی کرده است. همچنین برای راحتی دسترسی به مطالب این وبسایت در گوشی های هوشمند، این نشریه اقدام به ارائه اپلیکیشن های اختصاصی برای هر یک از سیستم عامل های موبایلی کرده است. Chicago Tribune عنوان اپلیکیشن رسمی روزنامه شیکاگو تریبون، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Tribune Publishing Inc. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Chicago Tribune اندروید :

  • دریافت اخبار شیکاگو، سیاسی، ورزشی، اقتصادی و سرگرمی
  • دنبال کردن و پیگیری نتایج تیم های ورزشی مورد علاقه در شیکاگو مثل Bears, Bulls, Cubs, White Sox, Blackhawks
  • از محل های همیشه در حال تغییر زندگی شبانه و غذاخوری های شبانه در شیکاگو مطلع شوید.
  • استفاده از مطالب تصویری و ویدئویی اختصاصی
  • گشت و گذار آسان در برنامه با استفاده منوی بهینه سازی شده
  • قابلیت ساخت فید خبری منحصر به فرد و کاملا شخصی سازی شده تنها با لمس یک دکمه
  • امکان ذخیره مقالات مهم، عکس ها و ویدئو ها برای مطالعه در زمان دیگر
  • دریافت آخرین خبر ها و خبری های فوری با نوتیفیکیشن به صورت لحظه ای از اتاق خبر روزنامه
  • قابلیت اشتراک گذاری آسان مقالات با شبکه های اجتماعی متداول و ایمیل

اپلیکیشن Chicago Tribune توانسته است امتیاز 2.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اشتراکی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است و با داشتن آن برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید به جدیدترین اخبار روز دسترسی داشته باشید.



  • تغییرات نسخه 6.1.4

    • Target API updated to 30, Bug fixes and performance improvements
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران