نسخه جدید و آخر Alarm Clock

دسته بندی:

Alarm Clock & Timer for Free v4.73 – اپلیکیشن تایمر و ساعت زنگدار پر امکانات اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 14.99 دلار

Alarm Clock & Timer for Free عنوان یک تایمر و ساعت زنگ دار اندرویدی می باشد که توسط Hlilo station برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. هشدار ها یکی از بهترین امکاناتی هستند که دستگاه های هوشمند در اختیار کاربران شان قرار می دهند. تمامی ما انسان ها ساعات مشخصی را در طول یک شبانه روز می خوابیم. گاها پیش می آید که علی رغم داشتن قرار های کاری مهم و یا فعالیت هایی خاص نمی توانیم به موقع از خواب بیدار شده و به ملاقات های خود برسیم. در گذشته برای بیداری از خواب از ساعت های کوکی استفاده می شد؛ اما امروزه این ساعت ها جای خود را به استارت اپ ها داده اند! استارت اپ هایی که بدون نیاز به هیچ گونه هزینه اضافی کمک می کنند از سنگین ترین خواب ها بیدار شوید. خوشبختانه ما به عنوان بهترین و برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان تا به کنون تلاش کرده ایم که بهترین این دسته از نرم افزار ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بی شک Alarm Clock & Timer for Free یکی از بهترین ساعت های زنگداری است که ما در سیستم عامل اندروید شاهد آن هستیم. مجموعه امکانات موجود در این برنامه تمامی نیاز های شما را به سادگی برطرف نموده و کمک می کند که در ساعات اولیه روز به راحتی از خواب بیدار شویم. تنها کافی است زمان مورد نظر تان را مشخص ساخته و همه چیز را به سیستم هوشمند بسپارید. یکی از مهم ترین ویژگی های این آلارم کلاک مجموعه رینگتون های فوق العاده اش می باشد. صدا های هشدار موجود به گونه ای تنظیم شده اند که در هنگام بیدار شدن هیچ گونه استرسی به شما وارد نشده و صدای هشدار از سطح بسیار کم تا سطوح بالا پخش می شود. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به سختی از خواب بیدار می شوید از حالت اختصاصی موجود استفاده کرده تا از بیداری به موقع اطمینان حاصل نمایید. برای تنظیم آلارم در روز های مختلف نیازی به ایجاد ساعت های گوناگون نبوده و تنها کافی است از حلقه تکرار استفاده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Alarm Clock & Timer for Free اندروید :

  • ساعت زنگ دار هوشمند برای بیداری در زمان های مختلف در طول روز
  • مجموعه ای از رینگتون های اختصاصی برای بیداری بدون هیچ گونه استرسی
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در ایجاد تایم های مختلف
  • حلقه تکرار برای جلوگیری از ایجاد هشدار های اضافی
  • یک حالت خاص برای افرادی که خواب سنگین دارند
  • بیش از 10 تم مختلف در هنگام فعال شدن هشدار
  • گزینه ای برای داشتن یک چرت صبحگاهی لذت بخش

اپلیکیشن Alarm Clock & Timer for Free با مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 14.99 دلاری منتشر و امتیاز 3.8 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وب سایت محبوب و پر محتوای اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.73

    • fixed minor bugs
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Alarm Clock

نسخه جدید و آخر Alarm Clock

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران