دانلود آخرین نسخه ــ ویرایش عکس ToonMe

دسته بندی:

ToonMe: cartoon yourself, sketch & dollify maker v0.5.27 – اپلیکیشن تبدیل عکس ها به کاراکتر کارتونی مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 19.99 دلار تقدیم شما اختصاصی اپلیکیشن برتر

ToonMe: cartoon yourself, sketch & dollify maker عنوان یک اپلیکیشن تبدیل عکس ها به کاراکتر های کارتونی می باشد که توسط Linerock Investments LTD توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر اهل گشت و گذار در شبکه های اجتماعی باشید هر از چند گاهی با چالش هایی در قالب تصاویر و یا ویدئو ها رو به رو می شوید که عمدتا دارای جذابیت خاصی هستند. یکی از دلایل اصلی گسترش زود هنگام این نوع از پست ها در بین کاربران شبکه های اجتماعی ویژگی های فوق العاده نرم افزار های خاصی است که به وسیله آن ها عکس ها و یا ویدئو های این دسته از چالش ها را ایجاد می کنیم. این دسته از برنامه ها گاها به قدری پر سرعت روند رو به رشد خود را طی می کنند که تنها در یک یا دو ماه میلیون ها دانلود را به خود اختصاص داده و جزو اپ های برتر مارکت اندروید به شمار می روند. حتما شما نیز اخیرا با هشتگ ToonMe# برخورد کرده اید که محتوای این هشتگ ها تصاویری کارتونی از صاحبان پیج ها می باشد. در این چالش شما باید تصاویر سلفی خود را به عکس های کارتونی تبدیل کنید! اما نکته ای که این جا حائز اهمیت است نرم افزاری است که برای این تغییرات از آن استفاده می کنید. اپی درست هم نام هشتگ با قابلیت هایی فوق العاده که هر کسی را جذب خود اش می کند. تنها کافی است که ToonMe: cartoon yourself, sketch & dollify maker را نصب کرده و شما نیز به جمع برگزار کنندگان این چالش بپیوندید. اگر بخواهیم در مورد عملکرد این برنام توضیح دهیم می توان آن را یکی از قدرتمند ترین اپ های موجود در زمینه تبدیل عکس ها به تصاویر کارتونی دانست که در نوع خود بی نظیر بوده و نتایج خروجی خیره کننده هستند. برای داشتن یک تصویر کارتونی، عکس خود را از گالری اسمارت فون تان انتخاب کرده و پس از تعیین نوع تغییرات همه چیز را به هوش مصنوعی موجود بپردازید. یکی از دلایلی که باعث رشد این نرم افزار در چنین مدت کوتاهی شد استفاده از سبک های مختلف برای تبدیل تصاویر می باشد! توسعه دهنده هوش مصنوعی را به گونه ای طراحی کرده، تا عکس ها همانند شخصیت های کارتونی ساخته شده به دست شرکت های بزرگی نظیر والت دیزنی و یا پیکسار تغییر کنند. همان طور که اشاره کردیم چندین سبک مختلف و گوناگون در دسترس شما عزیزان قرار دارد که استفاده از آن ها تنها به شما و نیاز های تان بستگی دارد. با بررسی های انجام شده یکی از بهترین افکت های موجود را می توان حالت دو نیم کردن عکس ها دانست. با استفاده از این سبک و یا به عبارتی افکت نیمی از صورت شما در تصاویر سلفی به صورت کارتونی تغییر کرده و نیم دیگر درست همانند تصویر اولیه تغییری نمی کند. با تغییر پس زمینه تصاویر جذابیت آن ها را دو چندان کرده و دوستان تان را به سمت خود جذب نمایید. از دیگر مسائل موجود می توان به حریم خصوصی کاربران در این اپ اشاره کرد که طبق توضیحات توسعه دهنده، برای داشتن فضایی امن از بهترین و امنیتی ترین پروتکل ها استفاده می شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه ToonMe: cartoon yourself, sketch & dollify maker اندروید :

  • تبدیل عکس ها به تصاویر کارتونی تنها در یک چشم به هم زدن
  • استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش دقت تغییرات و حفظ جزئیات
  • چندین سبک مختلف بر اساس شرکت های سازنده انیمیشن های محبوب
  • گزینه ای برای ایجاد تصاویر کارتونی به صورت نیم معمولی و نیمی کارتونی
  • حفظ حریم خصوصی کاربران و حذف تصاویر پس از آپلود در سرور
  • ایجاد تغییرات خاص بر تصاویر با توجه به میزان خلاقیت تان
  • کیفیت بسیار بالای فایل های خروجی

اپلیکیشن ToonMe: cartoon yourself, sketch & dollify maker با بهره مندی از قابلیت و توانایی خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 19.99 دلاری منتشر شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از سرور های پر سرعت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.5.27

    • We want ToonMe to be your little secret tool for great photos, that's why we keep improving it 24/7. Now you know it, update and enjoy.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران