نسخه جدید و آخر Designer City 2 برای اندروید

دسته بندی:

آپدیت 29 فروردین: بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Designer City 2: city building game v1.24 Mod – بازی مدیریتی “طراحی شهر 2” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (افزایش پول) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Designer City 2: city building game – طراحی شهر 2 دومین عنوان از مجموعه بازی های Designer City استودیوی Sphere Game Studios بریتانیایی می باشد و به شکل رایگان ساخته و به دنبال موفقیت قسمت اول برای سیستم عامل اندرویدی منتشر شده است. اپلیکیشن برتر به درخواست شما دوستان اقدام به آماده سازی این بازی و فراهم کردن نسخه معمولی و مود شده آن کرده است. Designer City 2: city building game همانطور که کاملاً از نام و عنوانش پیداست، یک بازی در مورد شهرسازی و طراحی و مدیریت آن است. بازی های شهرسازی و مدیریتی سال هاست که خیلی معروف و محبوب شده اند و تا کنون ده ها عنوان موفق از این سبک برای سیستم عامل های موبایلی عرضه شده است. Designer City 2: city building game یکی از همین بازی های خوش ساخت و سرگرم کننده می باشد که بعد از کسب موفقیت اولین قسمت ساخته و توسعه داده شد و با تفاوت هایی نسبت به آن عرضه شد. در بازی Designer City 2: city building game شما در نقش کسی هستید که می خواهد در نقطه ای ناشناس یک شهر جدید بسازد و آن را آنقدر توسعه دهد تا از این شهر کوچک یک کلان شهر ایجاد شده و این منطقه از نظر اقتصادی، توریستی، فرهنگی و … به یک شهر همه چیز تمام تبدیل شود! کارهای خیلی زیادی برای رسیدن به این اهداف وجود دارد که همگی آن ها باید تحت نظارت و مدیریت شما انجام شوند. وظیفه شما ساخت بخش های مختلف از جمله ده ها نوع چیز متفاوت مثل ساختمان های مسکونی، برج های تجاری، کارخانجات، ابزارهای اقتصادی، سیلو، توربین، جاده و چندین مورد دیگر می باشد.

در بازی Designer City 2: city building game شما می توانید با خریداری اراضی نزدیک و اضافه کردن آن ها به لیست دارایی ها، در این زمین ها به ساخت و ساز بپردازید. شما می توانید از سازه های تجاری و یا هر چیزی که می تواند سودآور باشد برای خود درآمدزایی کنید. برای مثال می توانید هتل، کافه، پارک و بسیاری چیزهای مشابه بسازید و از طریق آن ها سرمایه گذاری کنید. با ساخت و ساز بیشتر در این شهر شما سطح خود را ارتقاء می دهید و می توانید بخش های جدیدتری را به شهر خود اضافه کنید. بازی Designer City 2: city building game از نظر طراحی های گرافیکی ساده اما خوش ساخت است. سبک بازی مثل عناوین مدیریتی و استراتژیکی دیگر از نمای بالا است و شما این امکان را دارید که با زوم کردن جزئیات بیشتری ببینید و یا با آن زوم کردن نقشه بازی را بهتر از حالت عادی بررسی کنید. شما حتی می توانید سازه های معروف جهان مثل برج ایفل، برج آزادی و بسیاری دیگر از جاذبه های توریستی کشورهای مختلف را نیز آنلاک کرده و در شهر خود آن ها را بنا کنید تا با این کار رفت و آمد توریست ها و درآمدزایی خود را افزایش دهید. این بازی اگرچه به ظاهر ساده و انجام آن برای هر کسی امکان پذیر است؛ اما بهتر است بدانید که Designer City 2: city building game یک بازی بسیار حرفه ای است که فقط بازیکنان آشنا به سبک های مدیریتی و استراتژیکی از آن لذت برده و می توانند در آن موفق عمل کنند. Designer City 2: city building game همینک به همراه یک نسخه مود شده انحصاری از سرورهای اپلیکیشن برتر آماده دریافت می باشد.

توجه: در نسخه مود شده با خرید و آنلاک کردن بخش های مختلف پول شما افزایش پیدا می کند اما اگر با خرید یک آیتم پول از موجودی شما کم شد، مجدداً همان آیتم را خریداری کنید تا در دفعات بعدی به جای کاهش پول شما افزایش یابد.



  • تغییرات نسخه 1.24

    • We hope you enjoy the new features and buildings in this update.
    • Happy designing!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران