نسخه جدید و کامل Dancing Road

دسته بندی:

Dancing Road: Color Ball Run v1.7.8 Mod – بازی توپ زرد و مسیر بی پایان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه، لایو و الماس نامحدود بدون تبلیغات) تست شده با اجرای آفلاین

Dancing Road: Color Ball Run یک بازی موزیکال سرگرم کننده و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی AMANOTES مخصوص دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادرید یک بازی موسیقیایی جالب با گرافیک سه بعدی و موسیقی متنی بسیار زیبا و رنگ هایی نئونی را تجربه کنید که در آن می بایست یک توپ زرد رنگ را کنترل کرده و تا آنجایی که می توانید پیش بروید و رکورد بزنید. در طول مسیر حرکت تان، توپ های متفاوتی قرار می گیرند که تمام عرض مسیر را پر می کنند. از لا به لای این توپ ها شما فقط از توپی می توانید عبور کنید که همرنگ توپ خودتان باشد و این در واقع چالش اصلی شماست! با دقت و سرعت بالای خود از میان توپ ها بگذرید و با کسب بالاترین رکورد برای ساعت ها سرگرم باشید. در مسیر حرکت تان طیف گسترده ای از آیتم ها مثل سکه و بوسترها نیز وجود دارند که قادرید ان ها را جمع آوری کنید اگر از علاقه مندان به بازیهای موزیکال هستید بدون شک Dancing Road: Color Ball Run با حجم کم و ساخت خوب نظرتان را جلب می کند.

بازی Dancing Road: Color Ball Run تا به امروز 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کند. از ویژگی های کلی بازی می توان به بازی در انواع پس زمینه های دوست داشتنی، کنترل های آسان برای هدایت توپ به راحت ترین شکل ممکن، در دسترس بودن سکه ها و دیگر آیتم های مختلف برای جمع آوری، گرافیک رنگارنگ دوست داشتنی و به طور کلی ساخت خوبش اشاره کرد. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را ببینید و در آخر اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 1.7.8

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران