نسخه آخر و کامل Score! Hero 2 برای موبایل

دسته بندی:

Score! Hero 2 v1.02 Mod – بازی ورزشی بسیار مهیج و خوش ساخت “گل بزن! قهرمان 2” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (انرژی بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Score! Hero 2 – گل بزن! قهرمان 2 دومین بازی از سری بازی های Score! Hero و سومین بازی از مجموعه بازی های Score از استودیوی خلاق و مطرح First Touch Games Ltd. بریتانیایی برای سیستم عامل اندروید است که بعد از دو نسخه قبلی یعنی Score! Hero و Score! Match که به ترتیب در سال های 2015 و 2018 معرفی و منتشر شده بودند ساخته شد و نسخه کامل و نهایی آن در سه ماهه دوم سال 2021 به صورت رسمی در گوگل پلی استور عرضه شد و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفت. اپلیکیشن برتر به محض انتشار این بازی و بعد از بررسی های لازم آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود به صورت مجزا برای دانلود ارائه کرده است. جدا از سری بازی های Score که حسابی بین هواداران محبوب شده و به نوعی سبکی متفاوت و جدید را عرضه کردند، استودیوی First Touch Games همچنین یک بازی انقلابی و محبوب دیگر نیز ارائه کرده که از انتشار اولین نسخه آن بیشتر از 10 سال می گذرد و آن نیز سری بازی های محبوب Dream League Soccer است که به نوبه خود یکی از محبوب ترین و پرمخاطب ترین بازی های فوتبالی موبایلی به حساب می رود. استودیوی First Touch Games با دنبال کردن موفقیت های خود و ادامه دادن به ساخت بازی های محبوبی که داشت، در حال تثبیت کردن جایگاه خود در بین توسعه دهندگان قدرتمند است و تصمیم دارد تا در سبک های ورزشی به خصوص بازی های فوتبالی به بزرگترین استودیوی بازی سازی موبایلی تبدیل شود.

بازی Score Hero 2 با همان خصوصیت هایی که در قسمت اول وجود داشت ساخته شده اما این بار شاهد ویژگی های بهتر، گیم پلی حرفه ای تر و از همه مهمتر، گرافیک به مراتب بهتری هستیم به طوری که این بار جزئیات گرافیکی بازی کاملاً یک نسل پیشرفت کرده و حالا می توان این بازی را جزو بازی های خوش ساخت و گرافیکی در بین تمام عناوین موبایلی شمرد. در Score Hero 2 شما می بایست یک شخصیت ورزشی جدید با نام، ویژگی ها و ظاهر خاص بسازید و این ورزشکار را پله پله پیشرفت دهید. در ابتدا شما می توانید در یک تیم نه چندان معروف و شناخته شده فعالیت حرفه ای خود را شروع کنید و کم کم با ارزشمند شدن بازیکن به تیم های بهتر بروید و یک ماجراجویی فوتبالی را دنبال کنید. سبک گیم پلی Score Hero 2 دقیقاً مثل قسمت قبلی بوده و در این بازی خبری از یک فوتبال آزادانه نیست. در مراحل مختلف این بازی شما در شرایطی قرار می گیرید که باید گل بزنید تا بتوانید به مرحله بعدی بروید. کار اصلی شما هدف گیری برای پاس دادن و در نهایت هدف گیری برای شوت زدن به سمت دروازه است. این موقعیت ها می تواند در شرایطی متنوع از جمله ضد حمله، پاسکاری تیمی، ضربه کاشته و … باشند. بنابراین فراموش نکنید که هدف اصلی شما در این بازی پیدا کردن بهترین فرصت برای باز کردن تیم حریف است. با پول ها و امتیازهایی که از هر مرحله به دست می آورید می توانید اقدام به ارتقاء بازیکن و خرید آیتم های گوناگون از فروشگاه کنید و از روند رو به جلو و پیشرفت بازی لذت ببرید. بازی Score Hero 2 با جذابیتی بسیار زیاد و سبکی دوست داشتنی و البته چالش برانگیز می تواند تمام علاقه مندان به بازی فوتبال را به خوبی سرگرم کند. پس اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک هستید و از بازی های فوتبالی لذت می برید، حتماً Score! Hero 2 را تست کنید و آخرین نسخه آن را از دانلود باکس اپلیکیشن برتر به رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.02

    • A NEW HERO! The brand new sequel to the award winning, chart topping, mobile smash hit is here! Now with officially licensed, REAL clubs and leagues! Score! Hero has never looked or played so good!
    • Thanks everyone for your support, please keep the reviews coming!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید Idle Eleven برای اندروید

دانلود نسخه جدید Idle Eleven برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران