نسخه جدید و کامل Shadow Ninja

دسته بندی:

Shadow Ninja warrior – Assassin Hero Samurai games v1.1 Mod – بازی اکشن بسیار خوش ساخت “جنگجوی سایه ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلای بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Shadow Ninja warrior – Assassin Hero Samurai games – جنگجوی سایه ها: سامورایی قهرمان یک بازی جالب و سرگرم کننده دیگر در سبک اکشن و ماجرایی با الگوبرداری از بازی های سبک نینجایی، سامورایی و … است. این بازی به صورت رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای توسط استودیوی Pixel Burg برای کاربران اندرویدی سراسر جهان به انتشار رسیده است. این بار هم اپلیکیشن برتر به عنوان اولین وب سایت ایرانی یک بازی جذاب و هیجان انگیز دیگر را برای شما عزیزان در نظر گرفته و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود به صورت جداگانه برای دانلود ارائه کرده است. این بازی در حقیقت یک نسخه بازسازی شده از بازی مشابهی به نام Shadow Ninja Warrior – Samurai Fighting Games است که چند سال پیش برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده بود. حالا استودیوی Pixel Burg با الگوبرداری از آن بازی و استفاده از ویژگی های آن، یک بازی مشابه ساخته که البته به نسبت آن بازی تکامل یافته تر است. این تکامل نه فقط در بخش گیم پلی و روند کلی بازی، بلکه در بخش جزئیات گرافیکی و طراحی های بصری نیز به چشم می خورد. بازی Shadow Ninja warrior – Assassin Hero Samurai games از نظر داستانی اما همچنان یک کلیشه به تمام معنا است که مثل آن را بارها و بارها در دیگر عناوین دیده بودیم.

طبق داستان Shadow Ninja warrior – Assassin Hero Samurai games که در دنیای باستانی امپراطوری ژاپن دنبال می شود، شما در نقش یک مبارز سامورایی هستید که یک روز متوجه می شود دهکده اش توسط نیروهای ارباب شیطانی بزرگ یعنی Genshin نابود شده و اهالی آن توسط این انسان های بدذات به قتل رسیده و یا به اسارت برده شده اند. یکی از کسانی که توسط سربازان Genshin به اسارت برده شده همسر شخصیت اصلی بازی است. او بعد از رسیدن به دهکده و نابود کردن چند دشمن متوجه می شود که همسرش توسط Genshin ربوده شده است. پس او تصمیم می گیرد تا برای نجات جان همسرش و همچنین انتقام جان دوستان و عزیزانش که توسط نیروهای این ارباب شیطان صفت نابود شده اند راهی مقر اصلی دشمن شده و تمام آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرد. او برای این کار نیاز به مهارت های زیادی دارد چرا که دشمنان او نینجاها، سامورایی ها و مبارزانی حرفه ای هستند. سبک گیم پلی بازی Shadow Ninja warrior – Assassin Hero Samurai games نقطه قوت اصلی آن به شمار می رود. در این سبک شما درست مثل یک بازی نقش آفرینی دنیای باز می توانید شخصیت بازی را از نمای سوم شخص کنترل کرده و با کمک گیم پد مجازی روی تصویر به اطراف حرکت کنید. دکمه هایی مجازی در سمت راست تصویر نیز تعبیه شده اند که به کمک آن ها می توانید بپرید، بدوید، ضربه بزنید و یا از نیروهای ویژه استفاده کنید. گرافیک بازی با مدل سازی های کاملاً سه بعدی و جزئیات مناسب محیطی می تواند یک تجربه خیلی عالی از یک بازی تمام عیار را برای شما به ارمغان بیاورد. پس اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و ماجراجویانه هستید، بازی Shadow Ninja warrior – Assassin Hero Samurai games را به هیچ وجه از دست ندهید و این بازی جذاب را همین حالا به صورت رایگان در دو نسخه معمولی و مود از دانلود باکس اپلیکیشن برتر دانلود کنید. جالب است بدانید که این بازی تنها بعد از یک هفته بعد از انتشار موفق شده تا به امتیاز کامل 5.0 از 5.0 دست پیدا کند و حسابی طرفداران این سبک از بازی ها را به وجد بیاورد!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.mhs.starsamurai را در Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.



  • تغییرات نسخه 1.1

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران