نسخه کامل و آخر Drivers برای اندروید

دسته بندی:

USB Driver for Android Devices v11.0 برنامه ای برای پیدا کردن و نصب درایور گوشی و تبلت اندرویدی روی کامپیوتر نسخه آنلاک شده و کامل برنامه تقدیم به شما

رابط یو اس بی یک رابط و استاندارد جهانی برای اتصال انواع ابزار های جانبی به کامپیوتر است. این رابط جهانی بیش از دو دهه است که در بیشتر دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. حتما دوره گوشی های کلاسیک را به خاطر دارید. مدل های مختلف گوشی های کلاسیک، هر کدام یک نوع شارژر و سوکت احتیاج داشتند که مشکلات بسیاری را برای دارندگان آن ها ایجاد کرده بود. با ظهور گوشی های هوشمند، ایده استفاده از رابط یو اس بی برای تمامی این گوشی ها مطرح شد و کم کم تمامی کمپانی ها به آن روی خوش نشان دادند. گوشی های امروزی تنها از یک رابط مینی یو اس بی استفاده می کنند و می توان از شارژر و کابل گوشی های مختلف برای همه آن ها استفاده نمود. استفاده از رابط یو اس بی، علاوه بر راحت تر کردن شاٰرژ گوشی ها، باعث کاهش قابل توجه دردسر های کاربران در اتصال گوشی به کامپیوتر شده است. حالا ما می توانیم با هر کابل مینی یو اس بی، گوشی خود را به کامپیوتر متصل کرده و خیلی راحت به تبادل اطلاعات بپردازیم. حتی می توانیم از برنامه های مدیریت گوشی هم استفاده کرده و پیامک ها، برنامه ها و موارد دیگر گوشی را به آسانی روی کامپیوتر کنترل کنیم. البته برای انجام این کار و کار هایی مثل روت کردن دستگاه و …. نیاز داریم که حتما درایور یو اس بی را روی کامپیوتر نصب داشته باشیم تا کامپیوتر بتواند سخت افزار گوشی را تشخیص داده و با آن کار کند. معمولا کاربران در پیدا کردن درایور مناسب دستگاه خود با مشکل مواجه هستند، چرا که مدل های بسیار زیاد و متنوعی از گوشی های هوشمند تولید شده است و پیدا کردن درایور مناسب گوشی، مستلزم صرف زمان و حوصله زیادی است. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که کار شما در پیدا کردن و نصب درایور گوشی ها را بسیار آسان می کند. USB Driver for Android Devices عنوان یک اپلیکیشن برای نصب درایور یو اس بی گوشی ها و تبلت ها روی کامپیوتر، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری HEXAMOB S.L. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه از بیش از 800 تولیدکننده تلفن همراه مانند سامسونگ، ال جی، سونی و …. پشتیبانی می کند و می تواند درایور های مناسب آن ها را روی سیستم عامل های ویندوز XP ، Vista ، 7 ، 8 ، 10 نصب نماید. برای نصب درایور مناسب روی کامپیوتر تنها کافی است برنامه را باز کرده و سپس با استفاده کابل یو اس بی گوشی یا تبلت را به کامپیوتر متصل نمایید. پس از آن کافی است نوع اتصال MTP را انتخاب کرده و فایل درایور را روی کامپیوتر خود منتقل نموده و نصب نمایید. به همین سادگی و آسانی می توانید با استفاده از این برنامه درایور دستگاه های مختلف اندرویدی را روی کامیپوتر خود نصب کنید.

اپلیکیشن USB Driver for Android Devices یک ابزار عالی برای کسانی است که برای پیدا کردن درایور یو اس بی مناسب دستگاه خود با مشکل مواجه هستند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده آن همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 11.0

    • Usb driver for Windows Xp, Vista, 8, 10
    • Fixed Bugs
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران