دانلود نسخه آخر Makeover Connect

دسته بندی:

Makeover Connect: Home Design Mod – بازی پازل – تفننی سرگرم کننذه نوسازی خانه برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Makeover Connect نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Smart Fun Casual Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی حرفه ای و کاربلد Smart Fun Casual Games پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است که از میان آنها می توانیم به بازی های فوق العاده ای همچون Home Dream: Word Puzzles & Dream Home Design Games و Home Fantasy – Dream Home Design Game اشاره کنیم. اما بازی Makeover Connect هم یکی دیگر از بازی های فوق العاده از این استودیو بازی سازی است که با یک گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده، تجربه ای متفاوت و یونیک را برای گیمر ها به ارمغان آورده است. این بازی را می توانیم ترکیب دو سبک “Makeover Dream House” و “Tile Matching” معرفی کنیم. در این بازی، شما به عنوان یک طراح دکوراسیون داخلی خانه نقش آفرینی می کنید و از مشتریان تان سفارش دریافت می کنید تا طراحی دکوراسیون داخلی خانه های آنها را انجام می دهید. برای اینکار هم باید در هر مرحله از بازی یک سری پازل های تطابق کاشی (که شبیه به پازل های جورچین هستند) را حل کنید تا بتوانید وارد مرحله های بعدی شوید و سفارش های جدید از مشتریان تان بگیرید. بنابراین، اگر از این سبک بازی ها خوشتان می آید، Makeover Connect قطعاً می تواند یک بازی لذت بخش برای شما باشد!

Makeover Connect گیم پلی بسیار ساده ای دارد و شما می توانید در عرض چند دقیقه به راحتی نحوه بازی کردن را یاد بگیرید و در مرحله های آن پیشروی کنید. Makeover Connect یک بازی کاملاً تفننی و ریلکس کننده است و به شکلی طراحی شده است که مناسب برای تمام رده های سنی و مناسب برای پر کردن اوقات فراغت باشد. پازل های بازی بسیار ساده هستند و به راحتی حل می شوند. هرچند که پازل ها رفته رفته و با پیشروی شما در بازی چالش برانگیز تر می شوند تا بازی به مسیر خسته کننده بودن وارد نشود. از لحاظ تنوع هم باید گفت که این بازی توانسته تنوع خوبی را از لحاظ آیتم ها و اقلام دکوراسیون ارائه دهد. شما در بازی می توانید به انواع و اقسام آیتم های دکوراسیون مثل مبلمان، میز و صندلی، پرده اتاق خواب و اتاق پذیرایی، پنجره ها، درب های ورودی، تابلو، گلدان، چراغ مطالعه، لوستر، کف پوش، کاشی و سرامیک، کاغذ دیورای، و هر نوع آیتم های دکوری دیگری که می توانید تصورش را بکنید دسترسی داشته باشید که در نوع خودش واقعاً تحسین برانگیز است. علاوه بر تمام این موارد، این بازی از یک فضای گرافیکی بسیار سطح بالا و واقعگرایانه هم استفاده می کند که بدون تردید می تواند لذت طراحی دکوراسیون داخلی را برای شما چند برابر کند. Makeover Connect توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.6

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران