دانلود Alpha Wallpapers Premium – دانلود آسان والپیپر های با کیفیت و زیبا مخصوص اندروید

دسته بندی:

Alpha Wallpapers: HD wallpapers & backgrounds v2.56.0 والپیپر ها و تصاویر زمینه HD برای اندروید نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها

گوشی های هوشمند امروزی، صفحه نمایش های بزرگ و بسیار با کیفیتی دارند که آن ها را برای انواع استفاده ها مناسب می کند. این صفحه نمایش های بزرگ و با کیفیت، نیاز به تصاویر زمینه زیبا و با کیفیتی دارند تا بتوانند قدرت و زیبایی خود را نشان دهند. تصویر زمینه گوشی را هر بار که قفل آن را باز می کنیم، مشاهده می کنیم، بنابراین تصویر زمینه گوشی می تواند به صورت مستقیم در روحیات ما اثر بگذارد و آن را به صورت مثبت یا منفی تغییر دهد. استفاده از تصاویر زمینه روشن، حس شادابی، سر زندگی و نشاط را در ما پدید می آورد در حالی که تصاویر زمینه با رنگ های تاریک حس درون گرایی، خشونت و نا امیدی را تداعی می کند. بنابراین باید در انتخاب تصویر زمینه مناسب نهایت دقت را داشته باشیم تا تصاویری که مناسب روحیه ما هستند را پیدا کرده و استفاده کنیم. علاوه بر هوم اسکرین، صفحه قفل دستگاه های اندرویدی نیز، قابلیت استفاده از تصویر زمینه را دارند و خیلی ها برای تنوع بخشیدن به رابط کاربری از تصاویر متفاوتی برای صفحه قفل و هوم اسکرین استفاده می کنند. پیدا کردن تصاویر زمینه مناسب و با کیفیت، کار آسانی نیست و نیاز به صرف زمان زیادی در اینترنت دارد. خیلی از تصاویر موجود در اینترنت هم به صورت پولی هستند و همین دسترسی به تصاویر زیبا و جذاب را سخت تر می کند. اگر شما هم چنین مشکلی دارید و نمی خواهید هر بار برای پیدا کردن تصویر زمینه جدید، به جستجو در اینترنت و سایت های مختلف بپردازید، برنامه ای که امروز در اپلیکیشن برتر معرفی می کنیم را از دست ندهید. Alpha Wallpapers: HD wallpapers & backgrounds عنوان یک اپلیکیشن برای دسترسی به مجموعه ای از تصاویر زمینه باکیفیت و زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری MACHAPP Software Ltd توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. تصاویر موجود در این مجموعه با وسواس زیادی انتخاب شده اند و در تشکیل این مجموعه کیفیت بر کمیت ارجحیت داشته است. در این برنامه تنها به تصاویر زمینه دسترسی ندارید، بلکه می توانید با ابزار های مختلف هر یک از تصاویر را مطابق میل خود ویرایش کرده و استفاده نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Alpha Wallpapers: HD wallpapers & backgrounds اندروید:

  • تصاویر زمینه بسیار با کیفیت و زیبا در دسته بندی ها و تم های مختلف
  • امکان کنترل میزان روشنایی، رنگ، اشباع، کنتراست و …. برای تصاویر
  • امکان ساخت لیستی از تصاویر زمینه مورد علاقه
  • ارائه آپدیت های روزانه
  • نمایش محبوب ترین تصاویر
  • امکان ذخیره و اشتراک گذاری تصاویر با دیگران

اپلیکیشن Alpha Wallpapers: HD wallpapers & backgrounds قدرت انتخاب شما در تصویر زمینه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 3.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.56.0

    • - Updated to the latest Android version
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران