دانلود نسخه آخر COL Reminder

دسته بندی:

COL Reminder Premium v3.7.4.3 – اپلیکیشن یادآور کاربردی و هوشمند اندروید نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 19.99 دلار تقدیم شما عزیزان

یکی از بهترین راه های افزایش موفقیت در زندگی داشتن برنامه ریزی و انجام فعالیت های خود درست در زمان مقرر می باشد، معمولا پیش می آید که به دلیل برخی از مشکلات ما فعالیت های خود را فراموش می کنیم و به دلیل انجام ندادن شان در زمان تعیین شده گاها با مشکلاتی نیز رو به رو می شویم. یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی استفاده از یاد آور های اندرویدی می باشد. COL Reminder Premium عنوان یک اپلیکیشن یاد آور قدرتمند و هوشمند اندروید می باشد که توسط COLapps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست این نرم افزار را نصب کنید و بدون هیچ گونه مشکلی یاد آور های مورد نظرتان را ایجاد نمایید. یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه را می توان ایجاد یاد آور ها در حالت های گوناگون دانست ؛ به گونه ای که قادر هستید برای هر نوع فعالیتی نظیر ملاقات های کاری، خرید های منزل، تاریخ تولد و … یاد آور های متنوعی را ایجاد کنید. تمامی یاد آور های خود را در هر زمانی در یک صفحه مشخص تماشا کنید و در صورت نیاز، ویرایش های لازم را انجام دهید. از دیگر ویژگی های موجود در این اپ می توان به افزودن جزئیات به یاد آور ها اشاره کرد که اضافه کردن لوکیشن جزو بهترین گزینه های موجود می باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه COL Reminder اندروید :

  • توانایی ایجاد یادآور ها بدون هیچ گونه محدودیتی
  • ایجاد یاد آور های اختصاصی خود در هر نوعی
  • مشاهده تمامی یاد آور های خود در یک صفحه
  • امکان ایجاد ویرایش و هر گونه تغییری در یاد آور های تان
  • افزودن جزئیات به یاد آور ها برای انجام وظایف در بهترین حالت ممکن

اپلیکیشن COL Reminder با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توانسته است تا با بیش از نیم میلیون دانلود و پرداخت درون شبکه 19.99 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. در نسخه ما همه قابلیت های برنامه به صورت رایگان در دسترس اند.



  • تغییرات نسخه 3.7.4.3

    • - Translation Croatian and Italian updated
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود برنامه ــ تقویم و یادآور  Persian Calendar

دانلود برنامه ــ تقویم و یادآور Persian Calendar

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران