دانلود بازی ــ اکشن Mr Autofire

دسته بندی:

Mr Autofire v1.8.2 Mod – بازی آرکید-اکشن بسیار سرگرم کننده و مهیج “آقای تیرانداز” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mr Autofire – آقای تیرانداز (تیراندازی خودکار) عنوانی از یک بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده در سبک اکشن با اقتباس از بازی های سبک آرکید و پلتفرمر است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی فنلاندی Lightheart Entertainment توسعه یافته و در گوگل پلی به صورت جهانی به انتشار رسیده است. اپلیکیشن برتر همزمان با عرضه شدن نسخه جدید این بازی و بعد از بررسی های لازم اقدام به تهیه و فراهم سازی این بازی کرده و آن را همراه با یک نسخه مود به صورت مجزا برای دانلود به صورت رایگان ارائه کرده تا شما عزیزان یک بار دیگر از دانلود و نصب یک بازی مهیج و جذاب سرگرم شوید. همانطور که گفته شد، بازی Mr Autofire با ایده برداری از بازی های کلاسیک آرکید و پلتفرمر طراحی شده است. اما چیزی که این بازی را به مقدار قابل توجهی نسبت به بازی های کلاسیک متفاوت کرده و البته درجه هیجان آن را نیز چندین برابر بیشتر کرده، رویکرد جالب و در عین حال عجیب سازنده بازی بوده که باعث شده نتیجه کار نه یک بازی آرکید ساده، بلکه یک عنوان اکشن سرتاسر هیجان انگیز از آب در بیاید! بازی Mr Autofire به معنای واژه می تواند یکی از پر زد و خورد ترین بازی هایی باشد که شما در موبایل آن را تجربه کرده اید. در این بازی حتی چند ثانیه هم آرام و قرار وجود نخواهد داشت و تا جایی که می توان دید، فقط تیراندازی، انفجار و تخریب است!

بازی Mr Autofire در حقیقت یک Fast-paced Action است که با تلفیق خیلی خوب سبک های Shoot’em up و آرکید یک بازی فوق العاده شده است. در این بازی شما در نقش یک قهرمان هستید که بعد از هجوم بی سابقه موجودات فضایی به زمین، دست به کار شده و برای نابود کردن و از بین بردن تمام آن ها به میدان نبرد برای مبارزه با آن ها می رود. موجودات فضایی مجهز به انواع و اقسام سلاح ها هستند و به همین راحتی ها تسلیم نمی شوند. اما شما شخصیت قهرمان داستان نیز کسی نیست که از این تهدید بزرگ فرار کند. پس او سلاح خود را برداشته و با تعقیب کردن و نابود کردن تمام این موجودات، سعی می کند تا در سریع ترین زمان ممکن این خطر بزرگ را از بین ببرد. بازی به شکل دو بعدی طراحی شده است و شما فقط وظیفه حرکت کردن، پریدن و جاخالی دادن را دارید چرا که همانگونه که از نام بازی مشخص است، این شخصیت به صورت خودکار اقدام به شلیک می کند (Autofire). اما اگر خیال کردید که کار شما در بازی Mr Autofire ساده است حسابی در اشتباه هستید چرا که در مراحل این بازی در کمتر از چند ثانیه صدها و شاید هزاران تیر به سمت شما روانه می شود و باید با عکس العمل های دقیق و سریع از برخورد با این تیرها جلوگیری کنید که این کار حسابی چالش برانگیز خواهد بود. در مراحل مختلف این بازی بعد از نابود کردن دشمنان معمولی نوبت به رویارویی با رئیس های بزرگ و خطرناک آن ها می رسد که چالش های به مراتب سخت تری برای شما خواهند بود. در مجموع باید گفت که Mr Autofire یک عنوان به شدت سرگرم کننده و در عین حال دشوار و چالش برانگیز است که نصب و تجربه آن به هر علاقه مندی به بازی های اکشن و آرکید توصیه می شود. برای دانلود بازی کافیست به بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر رفته و به انتخاب خودتان نسخه معمولی یا مود بازی را دریافت کنید. در ضمن اگر می خواهید با سبک جذاب بازی بیشتر آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را که برایتان آماده کرده ایم مشاهده کنید.



  • تغییرات نسخه 1.8.2

    • Thanks for playing Mr Autofire! What's new:
    • - New Magic Element Hero: Hocus Focus, who can re-roll the perk selection once for free per run! Get him as a Battle Pass reward!
    • - New Batte Pass tasks to challenge you!
    • - New Seasonal Perks! Complete Battle Pass tasks to gain temporary access to these powerful Perks!
    • - New Daily Dungeon: The Fey Friday!
    • - New Hero Element: Magic!
    • - Stay tuned for Mr Autofire Easter Endless Run Event!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران